Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

Nissan Leaf

Το LEAF θα κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος θα αντλεί την δύναμή του από μπαταρίες ιόντων λιθίου. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 109 ίππους και 28 κιλά ροπής. Οι μπαταρίες μπορούν να φορτιστούν πλήρως σε διάστημα 8 ωρών από την πρίζα του σπιτιού. Παράλληλα όμως το αυτοκίνητο διαθέτει σύστημα ανάκτησης της ενέργειας μέσω του φρεναρίσματος (το περίφημο KERS, που γνωρίσαμε εφέτος από τα μονοθέσια της φόρμουλα 1).

Όσον αφορά την αυτονομία; Αυτή φθάνει τα 160 χλμ. Και αν τώρα αναρωτηθείτε τι γίνεται στο ταξίδι, η απάντηση είναι πως ο οδηγός μπορεί να φορτίσει γρήγορα τις μπαταρίες κατά 80% σε χρόνο που δεν ξεπερνά τα 30 λεπτά. Όσο δηλαδή διαρκεί ένας καφές κι ένα τσιγάρο.

Το LEAF ανήκει, από πλευράς διαστάσεων, στην μεσαία κατηγορία και διαθέτει ελκυστική εμφάνιση. Σήμα κατατεθέν θα μπορούσαν να χαρακτηρισθούν τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED. Το εσωτερικό διαθέτει σύγχρονο διάκοσμο με μπλε φωτισμό καθώς και ένα προηγμένο σύστημα υποστήριξης στην κεντρική κονσόλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου