Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Μικρή ανανέωση για το Audi Q5

Οι μικρές σχεδιαστικές αλλαγές αλλά κυρίως οι τροποποιήσεις στους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου σηματοδοτούν την έλευση της ανανεωμένης εκδοχής του Audi Q5.

Το μεσαίο crossover της γερμανικής εταιρείας, το οποίο επίσημα αναμένεται να πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του το φθινόπωρο στην Έκθεση του Παρισιού, γυρίζει σελίδα, έστω και… μερικώς, διαθέτοντας ελαφρώς ανανεωμένη αισθητική και μια γκάμα πιο δυνατών και πιο καθαρών κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου. Σχεδιαστικά, οι αλλαγές είναι μάλλον επουσιώδεις, περιοριζόμενες στα νέα φωτιστικά σώματα, στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, καθώς και στη νέα μάσκα. Στο εσωτερικό, οι ιθύνοντες της Audi προχώρησαν σε αντίστοιχης έκτασης και… περιεχομένου αλλαγές, με κυριότερες εκείνες στο αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων MMI, στις διαφορετικές επενδύσεις των καθισμάτων, στο πιο σπορτίφ σε αισθητική πηδάλιο, καθώς και την αναθεωρημένη αισθητική πολλών επιμέρους διακοπτών στο ταμπλό και την κεντρική κονσόλα.



Στα μηχανικά μέρη, ξεχωρίζουν οι ανανεωμένοι και οικονομικότεροι κατά 15% σε κατανάλωση πετρελαιοκινητήρες, με τον βασικό, 2λιτρο TDiνα αποδίδει 177 ίππους και ροπή 380 Nm, ενώ ο αντίστοιχος 3λιτρος 245 ίππους και 580 Nm ροπής, τιμή αυξημένη κατά 80 Nmσε σχέση με το παρελθόν. Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της γερμανικής εταιρείας, η έκδοση αυτή είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,5 δλ επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα 225 χλμ./ώρα. Σε ότι αφορά τους κινητήρες βενζίνης, ο γνωστός 2λιτρος TFSI αποδίδει πλέον 225 ίππους και ροπή 350 Nm, ενώ τη θέση του ατμοσφαιρικού κινητήρα των 3,2 λίτρων έχει πάρει ένας 3λιτρος V6 με μηχανικό υπερτροφοδότη, ο οποίος αποδίδει 272 ίππους και 400 Nm, τα οποία είναι ικανά να εξασφαλίσουν επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,9 δλ. και τελική ταχύτητα 233 χλμ./ώρα. Σε ότι αφορά τα κιβώτιο ταχυτήτων, τα 4κύλινδρα μηχανικά σύνολα συνδυάζονται στο βασικό τους εξοπλισμό με κιβώτιο 6 ταχυτήτων, ενώ το γνωστό «διπλόδισκο» κιβώτιο S-Tronic είναι στάνταρ στην έκδοση 3,0 TDI και το αυτόματο Tiptronic στην 3,0 TFSI.

Στους υπόλοιπους τομείς, η Audi ανακοινώνει πως έχουν γίνει αλλαγές στην ανάρτηση, τόσο στη ρύθμιση των αμορτισέρ και τις αντιστρεπτικές δοκούς, όσο και στη σκληρότητα των ελατηρίων. Επίσης, το σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση έχει υποστεί αλλαγές για καλύτερη απόκριση.

http://www.4troxoi.g

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου