Η Seat αποκαλύπτει το Ibiza Cupra Concept, το οποίο πραγματοποιεί
το ντεμπούτο του στην Έκθεση του Πεκίνου αποκλίνοντας ελάχιστα από το
μοντέλο που τελικά θα πάρει το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής της
εταιρείας.
Μπορεί οι Ισπανοί της Seat να χαρακτηρίζουν το εικονιζόμενο μοντέλο στις επίσημες ανακοινώσεις τους ως «close-to-production concept car», στην πραγματικότητα, όμως, δεν πρόκειται για το ίδιο αυτοκίνητο που τελικά θα δούμε σε λίγους μόλις μήνες από σήμερα στους δημόσιους δρόμους της γηραιάς Ηπείρου, όντας η κορυφαία και πιο γρήγορη ασφαλώς εκδοχή του ισπανικού best seller. Σχεδιαστικά, το νέο Cupra ενσωματώνει με τον καλύτερο τρόπο το σπορτίφ σχεδιαστικό ταμπεραμέντο της μάρκας, διαθέτοντας στο εμπρός μέρος μια αρκούντως… διευρυμένο προφυλακτήρα με μεγάλες εισαγωγές αέρα, νέα μάσκα κυψελοειδούς σχήματος, καθώς και «προχωρημένα» φωτιστικά σώματα ημέρας, τεχνολογίας LED. Στο πίσω μέρος, στο εσωτερικό τμήμα των φώτων τα πράγματα είναι διαφορετικά σε σχέση με τις μικρότερες εκδόσεις του μοντέλου, ενώ, όπως είναι αναμενόμενο, η διαχύτης αέρα στο κατώτερο τμήμα του προφυλακτήρα, σε συνδυασμό με την κεντρικά τοποθετημένη πολυγωνική απόληξη της εξάτμισης δημιουργούν μια αρκούντως επιθετική εικόνα. Κλείνοντας τα της αισθητικής, στο εσωτερικό του αυτοκινήτου οι διαφορές είναι μικρές, με την… αποσπώμενη οθόνη του δορυφορικού συστήματος πλοήγησης και το ανασχεδιασμένο πηδάλιο να κάνουν τη διαφορά σε σχέση με το παρελθόν.
Σε σχέση με ό,τι κρύβεται κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες, η Seat δεν διαφοροποιεί τα δεδομένα σε σχέση με το παρελθόν. Έτσι, κάτω από το εμπρός καπό του κορυφαίου σήμερα Ibiza εξακολουθεί να «ζει» ο γνωστός TSIκινητήρας των 1,4 λίτρων, ο οποίος διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού, αλλά και μηχανικό υπερτροφοδότη για τις χαμηλές στροφές λειτουργίας σε συνδυασμό με «κανονικό» τούρμπο για τις πιο υψηλές. Όσο για την απόδοση του, η Seat ανακοινώνει πως ο 1.400άρης θα αποδίδει και στη νεότερη εκδοχή του 180 ίππους και ροπή 250 Nm. Θα συνεργάζεται δε, όπως και στο παρελθόν, με το επίσης γνωστό και καταξιωμένο, πλέον, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG των επτά σχέσεων της μαμάς VW (με paddles στο τιμόνι), μεταφέροντας την κίνηση στους εμπρός φυσικά τροχούς.
http://www.4troxoi.gr
Μπορεί οι Ισπανοί της Seat να χαρακτηρίζουν το εικονιζόμενο μοντέλο στις επίσημες ανακοινώσεις τους ως «close-to-production concept car», στην πραγματικότητα, όμως, δεν πρόκειται για το ίδιο αυτοκίνητο που τελικά θα δούμε σε λίγους μόλις μήνες από σήμερα στους δημόσιους δρόμους της γηραιάς Ηπείρου, όντας η κορυφαία και πιο γρήγορη ασφαλώς εκδοχή του ισπανικού best seller. Σχεδιαστικά, το νέο Cupra ενσωματώνει με τον καλύτερο τρόπο το σπορτίφ σχεδιαστικό ταμπεραμέντο της μάρκας, διαθέτοντας στο εμπρός μέρος μια αρκούντως… διευρυμένο προφυλακτήρα με μεγάλες εισαγωγές αέρα, νέα μάσκα κυψελοειδούς σχήματος, καθώς και «προχωρημένα» φωτιστικά σώματα ημέρας, τεχνολογίας LED. Στο πίσω μέρος, στο εσωτερικό τμήμα των φώτων τα πράγματα είναι διαφορετικά σε σχέση με τις μικρότερες εκδόσεις του μοντέλου, ενώ, όπως είναι αναμενόμενο, η διαχύτης αέρα στο κατώτερο τμήμα του προφυλακτήρα, σε συνδυασμό με την κεντρικά τοποθετημένη πολυγωνική απόληξη της εξάτμισης δημιουργούν μια αρκούντως επιθετική εικόνα. Κλείνοντας τα της αισθητικής, στο εσωτερικό του αυτοκινήτου οι διαφορές είναι μικρές, με την… αποσπώμενη οθόνη του δορυφορικού συστήματος πλοήγησης και το ανασχεδιασμένο πηδάλιο να κάνουν τη διαφορά σε σχέση με το παρελθόν.
Σε σχέση με ό,τι κρύβεται κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες, η Seat δεν διαφοροποιεί τα δεδομένα σε σχέση με το παρελθόν. Έτσι, κάτω από το εμπρός καπό του κορυφαίου σήμερα Ibiza εξακολουθεί να «ζει» ο γνωστός TSIκινητήρας των 1,4 λίτρων, ο οποίος διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού, αλλά και μηχανικό υπερτροφοδότη για τις χαμηλές στροφές λειτουργίας σε συνδυασμό με «κανονικό» τούρμπο για τις πιο υψηλές. Όσο για την απόδοση του, η Seat ανακοινώνει πως ο 1.400άρης θα αποδίδει και στη νεότερη εκδοχή του 180 ίππους και ροπή 250 Nm. Θα συνεργάζεται δε, όπως και στο παρελθόν, με το επίσης γνωστό και καταξιωμένο, πλέον, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG των επτά σχέσεων της μαμάς VW (με paddles στο τιμόνι), μεταφέροντας την κίνηση στους εμπρός φυσικά τροχούς.
http://www.4troxoi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου