Η στιγμή για την παρουσίαση ενός ακόμα σπορ αυτοκινήτου από το στρατόπεδο της Audi, φαίνεται πως είναι κοντά. Αναφερόμαστε φυσικά στο νέο R4, ένα διθέσιο κουπέ μοντέλο, μικρότερο του ΤΤ, που αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2013 και σε έκδοση roadster.
Οι Γερμανοί φαίνεται πως έλαβαν σοβαρά υπόψη τους το μήνυμα της αγοράς και τις απαιτήσεις της, λαμβάνοντας σήμερα την απόφαση να δημιουργήσουν, σε ορίζοντα τριών περίπου ετών, ένα ακόμα μοντέλο που θα διαθέτει το γνώριμα σπορτίφ ταμπεραμέντο της μάρκας. Σε μια προσπάθεια να κατέβουν σκαλοπάτι –όπως ακριβώς κάνουν σήμερα με το Α1 και σε λίγο καιρό με το ηλεκτρικό και εντελώς νέο σε σχέση με ότι ξέραμε έως σήμερα Α2- έχουν ήδη στα σκαριά ένα νέο κουπέ (σε πρώτη φάση) αυτοκίνητο, που αναμένεται να φέρει την ονομασία R4. Από πλευράς μεγέθους, διαστάσεων, αλλά και τιμής αγοράς, θα τοποθετείται τελικά κάτω από το TT και όχι, όπως αναμενόταν, πάνω από αυτό, διαθέτοντας μάλιστα ένα αμάξωμα (με την υπογραφή του Walter da Silva ασφαλώς) με συνολικό βάρος που θα υπερβαίνει οριακά τα 1.100 κιλά.
Σύμφωνα με τα όσα πληροφορούμαστε, το νέο R4 θα κυκλοφορήσει ένα περίπου χρόνο μετά το ντεμπούτο του «κλειστού» μοντέλου και σε ανοιχτή έκδοση αντιπαρατασσόμενο έτσι με το… ιερό τέρας της συγκεκριμένης κατηγορίας, που ακούει στο όνομα Mazda MX-5. Στα μηχανικά μέρη τώρα, την κίνηση θα προσφέρει ο γνωστός 1.400άρης TSΙ κινητήρας των Polo GTi, Fabia RS και Ibiza Cupra, απόδοσης 180 ίππων, καθώς και ένας 2λιτρος τουρμποντίζελ (TDI) με ισχύ 170 ίππους. Το μεγάλο ενδιαφέρον ωστόσο, αλλά συγχρόνως και το μεγάλο ερωτηματικό μέχρι και αυτή τη στιγμή, παραμένει ποιο θα είναι τελικά το δάπεδο πάνω στο οποίο αναμένεται να «χτιστεί» το νέο R4, αφού, αν τελικά υιοθετηθεί η πλατφόρμα του πρωτοτύπου BlueSport Concept της VW, τότε δεν αποκλείεται o κινητήρας να βρίσκεται εγκατεστημένος στο κέντρο του αμαξώματος(!) και η κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Προς την κατεύθυνση αυτή πάντως συντείνουν και οι πληροφορίες που έχουν ήδη διαρρεύσει στον διεθνή τύπο και μιλούν για κατανομή του βάρους ανάμεσα στους δύο άξονες σε ποσοστό 40/60 εμπρός/πίσω.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου