Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

Alfa Romeo Giulietta

Η Giulietta είναι ένα κόμπακτ μοντέλο, το οποίο ανήκει στην μικρομεσαία κατηγορία και έρχεται να αντιπαρατεθεί σε αυτοκίνητα όπως το VW Golf, το καινούργιο Opel Astra, το Ford Focus και το Toyota Auris. Το μήκος του αυτοκινήτου φθάνει τα 4.350 χιλιοστά, το ύψος τα 1.460 χιλιοστά και το πλάτος τα 1.800 χιλιοστά, ενώ το μεταξόνιο είναι στα 2.630 χιλιοστά. Το νέο συμπαγές χατς μπακ μοντέλο της Alfa Romeo είναι ελαφρώς μεγαλύτερο σε όλες τις διαστάσεις από την 147, την οποία και θα αντικαταστήσει. Ο σχεδιασμός και τα στιλιστικά στοιχεία της Giulietta παραπέμπουν στο super car της Alfa Romeo, την 8C Competizione. Ειδικά δε στο εμπρός μέρος, οι πρώτες φωτογραφίες δείχνουν πως η μάσκα και τα φωτιστικά σώματα παραπέμπουν ευθέως τόσο στην C8 Competizione όσο και στην Mito.

Συνδυάζοντας τη σπορ εμφάνιση με την κομψότητα, η Alfa Giulietta είναι το αποτέλεσμα της νέας κατεύθυνσης της Alfa Romeo στο σχεδιασμό και την τεχνολογία -μια προσέγγιση που ξεκίνησε με την εκπληκτική 8C Competizione. Βασιζόμενη στο ένδοξο παρελθόν της μάρκας δίνει μια σύγχρονη μορφή στις παραδοσιακές αξίες της Αlfa Romeo, δηλαδή της τεχνολογίας και του έντονου συναισθήματος. Το εμπρόσθιο μέρος έχει σχεδιαστεί πάνω σε ένα σχήμα με τρεις τομείς (trilobo) και προβάλλει μια ολοκαίνουρια μορφή του κλασικού σήματος της Alfa Romeο, που βρίσκεται στον μπροστινό προφυλακτήρα ανάμεσα στους δύο αεραγωγούς.
εκινώντας από αυτό, το αυτοκίνητο στο σύνολό του συνδυάζει μια δυναμική προσωπικότητα με ένα φινετσάτο σχήμα. Στα μπροστινά φωτιστικά σώματα χρησιμοποιείται τεχνολογία LED με τη λειτουργία φώτων ημέρας DRL για μεγιστοποίηση της ενεργητικής ασφάλειας.

Το στυλ του πίσω μέρους, όπως και αυτό του μπροστά και του πλαϊνού, είναι δυνατό και ενισχύει την εντύπωση ενός μυώδους αυτοκινήτου, που είναι γερά δεμένο με το δρόμο. Όπως στους προβολείς έτσι και στα πίσω φωτιστικά σώματα έχουν τοποθετηθεί LED, δίνοντας ωραία εμφάνιση αλλά και αυξάνοντας την ασφάλεια.

Ο εσωτερικός του σχεδιασμός είναι έντονος και απλός: ένα οριζόντια προσανατολισμένο ταμπλό με στοιχεία αλουμινίου και διακόπτες αεροπορικού τύπου που θυμίζει την 8C Competizione. Η επιμελής προσοχή στις λεπτομέρειες και η υψηλή ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι η πιο προηγμένη έκφραση του ιταλικού στυλ.

Η βασική έκδοση 1,4 TB 120 PS Progression κοστίζει 20.400 ευρώ, διαθέτοντας ένα πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού, στο οποίο περιλαμβάνονται: VDC, αερόσακοι οδηγού – συνοδηγού, πλευρικοί , οροφής, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, κλιματισμός, ηχοσύνολο, ζάντες ελαφρού κράματος.

Η πλουσιότερη έκδοση Distinctive τιμάται 21.700 ευρώ.

Η πιο δυνατή έκδοση 1,4 MultiAir με 170 ίππους έχει τιμές που ξεκινούν από τα 22.300 ευρώ, ενώ η κορυφαία 1.750 TBi 235 PS έχει κόστος 30.750 ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου