Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

Mitsubishi Lancer Sportback

Η αλήθεια είναι ότι η Mitsubishi γνωρίζει πολύ καλά πώς να προσφέρει στο κοινό της αυτοκίνητα αξιόπιστα, που συνδυάζουν ασφάλεια, σιγουριά και εμπιστοσύνη.

Είναι τρεις έννοιες που όσο ίδιες και να μοιάζουν είναι δύσκολο να συνυπάρξουν. Είναι αλυσίδα, αν ένα από αυτά τα στοιχεία εκλείψει τότε η αρμονία χάνεται. Όχι, όμως, στη Mitsubishi. Το νέο Lancer Sportback είναι έτσι σχεδιασμένο, ώστε να δώσει στον οδηγό του τη μέγιστη ικανοποίηση. Όταν η Mitsubishi, αποφάσισε να σπάσει τις προκαταλήψεις και να ακολουθήσει τη Subaru στην παραγωγή χατς μπακ μοντέλων, τότε το αποτέλεσμα είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικό.
Τα 109 άλογα και τα 180 χλμ./ώ. τελική δίνουν τα γκάζια που θέλει κάποιος όταν αποφασίσει να... παίξει, γνωρίζοντας ότι το αυτοκίνητό του θα τον... ακούσει πιστά.

Στο εσωτερικό, με το που ανοίγεις την πόρτα του Sportback, νιώθεις το νέο μοντέλο να σε αγκαλιάζει. Είναι έτοιμο να σε καλωσορίσει, προσφέροντας όλες τις απαραίτητες ανέσεις, που πρέπει να έχει ο σύγχρονος οδηγός.

Εσωτερικό

Οι άνθρωποι της γιαπωνέζικης αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν δώσει έμφαση στο εσωτερικό, αφού μέλημά τους ήταν να το κάνουν λειτουργικό, δίνοντας στον οδηγό την αίσθηση ότι τα πάντα είναι στο χέρι του όταν το ζητήσει. Το Lancer Sportback σας προσφέρει επίσης τα κατάλληλα εργαλεία για όλες τις ανάγκες σας, όπως εύχρηστα χειριστήρια κλιματισμού και χειριστήρια στο τιμόνι για bluetooth, cruise control και ραδιόφωνο. Το παρμπρίζ είναι τραβηγμένο προς τα έξω, δείχνοντας τα έντονα χαρακτηριστικά και προσφέροντας ταυτόχρονα την καλύτερη δυνατή ορατότητα του οδηγού.

Εξωτερικό

Οι γωνίες του είναι νευρώδης, το χαμήλο προφίλ υποδηλώνει την επιθετικότητά του και όλα αυτά συνδυάζονται ιδεατά με τη μάσκα (είναι εμπνευσμένη από μαχητικό αεροσκάφος), το μακρύ καπό και τους προτεταμένους θόλους των τροχών.

Φυσικά, η αεροτομή αποτελεί το σημείο αιχμής στην αεροδυναμική του αμαξώματος, ενώ ακόμα και τα πίσω φώτα είναι τοποθετημένα με τέτοιο τρόπο ώστε να υπάρχει η σωστή ροή αέρα. Τα δυνατά του σημεία

Εμφάνιση και αεροδυναμική κερδίζουν τον ενδιαφερόμενο από την πρώτη στιγμή. Ωστόσο, ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στο πολύ άκαμπτο αμάξωμα, στις πίσω αναρτήσεις πολλαπλών συνδέσμων, ενώ και οι τέσσερις τροχοί έχουν ανεξάρτητη εξάρτηση. Αυτά τα χαρακτηριστικά κάνουν το αμάξι να στρίβει με μεγαλύτερη ακρίβεια ακόμα και στις πιο απαιτητικές στροφές. Τώρα, αν κάποιος πάνω στην… τρέλα του υπερβάλει το Σύστημα Ενεργού Ελέγχου Ευστάθειας και Πρόσφυσης (Active Stability & Traction Control - ASTC), θα βοηθήσει τον οδηγό να διατηρήσει την πορεία του, προσθέτοντάς του ασφάλεια.

Επιπλέον ασφάλεια προσδίδουν τα συστήματα ABS με Ηλεκτρονικό Κατανεμητή Πέδησης (Electronic Brake-force Distribution/EBD) και Emergency Stop signal System-ESS, το οποίο σε ένα φρενάρισμα πανικού που απαιτείται μέγιστη ισχύς πέδησης, τα αλάρμ θα αναβοσβήσουν αυτόματα, προειδοποιώντας τους οδηγούς που ακολουθούν

Τιμοκατάλογος μοντέλων LANCER SPORTBACK:

· INFORM 1.5 17230 €
· INFORM 1.5 M-ASTC 17730 €
· INVITE 1.5 19230 €
· INVITE 1.8 20790 €
· INTENSE 1.8 22590 €

* Το μεταλλικό χρώμα επιβαρύνεται με: 400 €

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Μήκος: 4.585 mm
Πλάτος: 1.760 mm
Ύψος: 1.515 mm
Κινητήρας: 4κύλινδρος,
Κυβισμός: 1.499 κ.ε
Ιπποδύναμη: 109 ίπποι / 6.000σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 14,6 kgm / 4.000 σ.α.λ.
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
Μετάδοση κίνησης: Στους μπροστινούς τροχούς
Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα: 12 δευτερόλεπτα *
Τελική ταχύτητα: 181 χλμ./ώρα *
Κατανάλωση: 6,3 λίτρα / 100 χλμ.. σε μικτό κύκλο *

* Εργοστασιακές μετρήσεις

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Αερόσακος οδηγού-συνοδηγού διπλής ενέργειας με διακόπτη απενεργοποίησης για το συνοδηγό
Πλευρικοί αερόσακοι και οροφής (τύπου κουρτίνας)
Έλεγχος Υποβοήθησης Συστήματος Πέδησης (Brake assist system)
Immobiliser
Πλευρικές μπάρες ασφαλείας
ABS με EBD
Πτυσσόμενη κολόνα τιμονιού
Μετρητής ταξιδίου τύπου LCD με δυνατότητα εναλλαγής ενδείξεων
Ηχοσύστημα Ραδιο/CD με 4 ηχεία + λειτουργία MP3
Κεντρικό κλείδωμα
Air Condition
Ηλεκτρικά ελεγχόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες
Προεγκατάσταση συστήματος πλοήγησης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου