Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

Mazda MX-5 Roadster Coupe 1.8 MID



Κάτω από αυτό πρίσμα λοιπόν, όταν βρέθηκα για λίγες ώρες πίσω από το τιμόνι του ΜΧ5 ένιωσα αυτό το σκίρτημα στην καρδιά λες και είχα να κάνω με ένα νέο αίσθημα. Αυτές όμως τις ξεχωριστές στιγμές ήρθε να … τσαλακώσει το έτερό μου ήμισυ θυμίζοντάς μου συνεχώς την ηλικία μου με την φράση « τώρα που μεγάλωσαν τα παιδιά, ένα τέτοιο αυτοκίνητο πρέπει να πάρουμε για να το απολαμβάνουμε οι δύο μας». Τι να απαντήσω; «Δεν θα πάρω». Τέλος πάντων.Κόμπακτ διαστάσεις, ελκυστική εξωτερική εμφάνιση, όμορφο και ποιοτικό σαλόνι, πολύ καλός κινητήρας, πίσω κίνηση, εξαιρετική οδική συμπεριφορά και λογική τιμή είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το ΜΧ5. Ένα μοντέλο που μπήκε στην γκάμα της Mazda το 1989 δημιουργώντας ξανά μια κατηγορία που φαινόταν ξεχασμένη κάποιες 10ετίες πίσω. Αυτή των καθαρόαιμων roadster.

Η εξωτερική εμφάνιση του Mazda MX-5 εκπέμπει δυναμισμό και σπορ αίσθηση στην καλύτερή της μορφή. Η σχεδίαση του ΜΧ-5 διατηρεί κάποιους δεσμούς με τις προηγούμενες γενιές έχοντας όμως παράλληλα και κάποιες σημαντικές αλλαγές. Η κυψελοειδής μπροστινή εισαγωγή αέρα σε συνδυασμό με την επιθετική μάσκα και το ανάγλυφο καπό συνδυάζονται τέλεια δίνοντας ένα δυναμικό και sport στυλ στο αυτοκίνητο.

Η κορυφαία ποιότητα και η sport εμφάνιση, σε συνδυασμό με την πρακτικότητα και την άνεση, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του εσωτερικού του Mazda MX-5. Όλα τα όργανα και τα χειριστήρια είναι εργονομικά τοποθετημένα. Μπροστά από τον οδηγό υπάρχουν τα όργανα με τις λευκές ενδείξεις σε μαύρο φόντο και με ασημί περίγραμμα, το καθένα με κάλυμμα το οποίο αντανακλά το φως βελτιώνοντας την ορατότητα. Το τιμόνι διαθέτει τρεις ακτίνες σε ασημί φόντο και νέα χειριστήρια για το ηχοσύστημα (ανάλογα την έκδοση). Η κεντρική κονσόλα σε σχήμα Τ διαθέτει νέα απόχρωση σε σκούρο γκρι χρώμα ενώ τα χειριστήρια για τον κλιματισμό διαθέτουν ασημί φινίρισμα, ενισχύοντας την αίσθηση ποιότητας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Αν όμως υπάρχει ένα στοιχείο που κάνει το γιαπωνέζικο roadster ξεχωριστό, αυτό είναι η συμπεριφορά του στο δρόμο. Με σωστή κατανομή βάρους, κίνηση στους πίσω τροχούς , κινητήρα 1.8 λίτρου με 126 ίππους, το ΜΧ5 προσφέρει ξεχωριστές στιγμές ανόθευτης οδηγικής ευχαρίστησης. Αποτελεί ελιξίριο της νιότης, ένα αυτοκίνητο που μπορεί να σε κάνει να ξεχάσεις της έγνοιες, ιδιαίτερα σε αυτές τις δύσκολες μέρες που περνάμε. Ο έλεγχος είναι πραγματικά απίστευτος, ακόμη και αν αυτός που θα βρεθεί στο καλοσχεδιασμένο μπάκετ είναι άπειρος. Η σκληρή σχετικά ανάρτηση, σε συνδυασμό με το χαμηλό κέντρο βάρους και το κοφτερό τιμόνι, δημιουργούν το ιδανικό στήσιμο για τους λάτρεις της σπορ οδήγησης. Σε αυτό προσθέστε και το καταπληκτικό κιβώτιο των 6 σχέσεων που μοιάζει με joy-stick.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου