Με μικρές σχεδιαστικές αλλαγές εντός και εκτός, σε συνδυασμό με τον νέο 2λιτρο EcoBoost κινητήρα των 203 ίππων της Ford, το Mondeo ρίχνεται ξανά στη μάχη της μεσαίας οικογενειακής κατηγορίας.
Στα highlights του νέου Mondeo ανήκει φυσικά ο νέος (αν και ήδη γνωστός, από το νέο C-Max) υπερτροφοδοτούμενος EcoBoost 2λιτρος κινητήρας, ο οποίος αποδίδει τελικά, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ford, 240 ίππους. Νέος είναι και ο 2,2 Duratorq TDCi πετρελαιοκινητήρας της γκάμας, απόδοσης 200 ίππων. Και οι δύο, προκειμένου να αποδίδουν τη μέγιστη δυνατή ισχύ, αλλά και για να περιορίσουν ακόμα περισσότερο τόσο την κατανάλωση, όσο και τις εκπομπές ρύπων, εφοδιάζονται με τα πλέον σύγχρονα συστήματα εξοικονόμησης ενέργειας της Ford(βλ. ECOnetic Technologies), στα οποία συμπεριλαμβάνονται εκείνο της φόρτισης της μπαταρίας κατά τη διαδικασία του φρεναρίσματος (Smart Regenerative Charging), αλλά και το Active Grille Shutter System, το οποίο ελέγχεται ηλεκτρονικά μεταβάλλοντας τη ροή του αέρα στο σύστημα ψύξης και το εσωτερικό του κινητήρα γενικότερα, προκειμένου να μειωθούν οι αεροδυναμικές αντιστάσεις του οχήματος ή αντίθετα να αυξηθεί η ροή του κρύου αέρα στα υπερτροφοδοτούμενα σύνολα της γκάμας, για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Όπως είχαμε επισημάνει και σε παλαιότερα δημοσιεύματά μας, ο 2λιτρος βενζινοκινητήρας συνεργάζεται με το νέο 6ταχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (Ford Power Shift) της εταιρείας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου