Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Μετά το S3, το RS3


Την κορυφαία έκδοση του γνωστού μας Audi S3, που θα κοσμείται με τα διάσημα πλέον αρχικά RS, ετοιμάζει η Audi υιοθετώντας τις γνώριμες λύσεις που συναντάμε σήμερα στην αντίστοιχη σε φιλοσοφία έκδοση του ΤΤ.
Το ντεμπούτο του κορυφαίου χατσμπακ της Audi αναμένεται έναν σχεδόν χρόνο μετά την προγραμματισμένη αντικατάσταση ολόκληρης της οικογένειας Α3, η οποία θα πραγματοποιηθεί με τη σειράς της το φθινόπωρο του 2011. Όπως και να έρθουν τελικά τα πράγματα αναφορικά με τον ακριβή χρόνο… γέννησης του νέου RS3, το βέβαιο είναι πως κάτω από το καπό του θα φιλοξενείται ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 2,5 λίτρων που είδαμε στο TT RS, απόδοσης 340 ίππων. Φυσικά, η κίνηση θα μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω του γνωστού συστήματος Haldex και του 7τ'αχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη S Tronic. Σχεδιαστικά, οι διαφορές θα είναι οι προφανείς (βλ. χαμηλότερο ύψος από το έδαφος, νέας σχεδίασης τροχοί, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στο εμπρός μέρος κοκ), ενώ ερωτηματικό παραμένει ποιο θα είναι το μέγεθος αλλά και το σχήμα της πίσω αεροτομής, με δεδομένες τις κατασκοπευτικές εικόνες του πρωτότυπου αυτοκινήτου που δημοσιεύουμε και δοκιμάζεται στην «Πράσινη Κόλαση» του Nurburgring.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου