Το μεγάλο ερώτημα λοιπόν, είναι αυτό του μηχανικού συνόλου που θα χρησιμοποιηθεί, αφού το αυτοκίνητο είναι πολύ πιθανό να μην φέρει το γνωστό 2λιτρο μοτέρ του S3 που αποδίδει 265 ίππους. Σε αντίθεση, αυτός μπορεί να δώσει τη θέση του στον μεγαλύτερο και δυνατότερο πεντακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο TFSI των 2,5 λίτρων που συναντάμε στο TTRS, και που αποδίδει 340 ίππους και 450 Nm ροπής. Αντίστοιχα και οι επιδόσεις του RS3 θα κυμαίνονται πολύ κοντά στο επίπεδο αυτών του TTRS, με τα 0-100 χ.α.ω. να έρχονται σε περίπου 4,6 δλ. και την τελική ταχύτητα να σταματά ηλεκτρονικά στα 250 χ.α.ω. Το κιβώτιο θα είναι το εξατάχυτο αυτόματο S-Tronic διπλού συμπλέκτη, ενώ φυσικά η μετάδοση θα γίνεται σε όλους τους τροχούς μέσω της τετρακίνησης quattro.
Φυσικά θα υπάρχουν και οι απαραίτητες αισθητικές αλλαγές τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του μοντέλου. Έτσι εμπρός θα έχουμε μεγάλο μονοκόμματο γκρίλ για την εισαγωγή αέρα στο διαμέρισμα του κινητήρα, νέα μάσκα και φανάρια, πλευρικά μαρσπιέ, μεγαλύτερες ζάντες και ελαστικά, χαμηλωμένο αμάξωμα και βελτιωμένο σύστημα πέδησης. Το μοντέλο θα το δούμε στην έκθεση του Παρισιού τον Οκτώβριο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου