Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

Βεβαίως, μέχρι να το δούμε ισχύει το κρατάμε μικρό καλάθι. Όμως οφείλουμε να παραδεχτούμε πως οι φωτογραφίες που διέρρευσαν στο διαδίκτυο παραπέμπουν σε ένα εντυπωσιακό, από πλευράς εμφάνισης supercar, ενώ αν ισχύουν τα όσα υποστηρίζει η φίρμα για τον κινητήρα και τις επιδόσεις, τότε και στον τομέα αυτό θα είναι άκρως ανταγωνιστικό.
Η εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου είναι εξαιρετικά δυναμική. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος στο κέντρο ενώ η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς. Ως είθιστε, σε τέτοιες περιπτώσεις, ο χώρος του κινητήρα «σκεπάζεται» από το πίσω παρμπρίζ με αποτέλεσμα το μοτέρ να είναι… εκτεθειμένο σε κοινή θέα.

Ο κινητήρας δεν είναι άλλος από τον γνωστό V6 χωρητικότητας 2.7 λίτρων της Hyundai. Ένα μοτέρ το οποίο στην ατμοσφαιρική του έκδοση αποδίδει 175 άλογα. Ιπποδύναμη που ασφαλώς δεν μπορεί να δικαιολογήσει την έννοια supercar. Η συγκεκριμένη εκδοχή, με τα 175 άλογα θα κινεί την νορμάλ έκδοση (Ν).

Όμως, η κορεάτικη εταιρία έχει προχωρήσει σε μια σειρά βελτιώσεων, προσφέροντας στο μοτέρ την δύναμη που πρέπει να έχει ένα supercar. Έτσι, το η αμέσως επόμενη έκδοση είναι το Spirra S με την προσθήκη ενός μικρού υπερσυμπιεστή της, με αποτέλεσμα η ιπποδύναμη να έχει αυξηθεί στα 330 άλογα. τη συνέχεια έρχεται η έκδοση Spirra T που χρησιμοποιεί ένα μεγαλύτερο turbo και αποδίδει 400 ίππους ενώ η κορυφαία έκδοση είναι τοSpirra EX («EX» από τη λέξη «Extreme») με twin-turbo και 500 ίππους. Η τελευταία έκδοση καθιστά το κορεάτικο supercar ανταγωνιστικό ως προς τα μοντέλα leader της συγκεκριμένης κατηγορίας, όπως είναι οι Lamborghini και οι Ferrari.

Όλα τα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, και η ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς.

Η βασική έκδοση του μοντέλου, το Spirra Ν μπορεί να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ/ ώρα σε 6,8 δευτερόλπετα, ενώ η κορυφαία, η ΕΧ, χρειάζεται λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα ενώ αναπτύσσει τελική ταχύτητα που αγγίζει στα 320 χλμ. /ώρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου