Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Η επιστροφή των Toyota MR-2 και Supra



Την αναβίωση των θρυλικών μοντέλων MR-2 και Supra εντάσσει στο μεσοπρόθεσμο σχεδιασμό της η ιαπωνική εταιρεία απαντώντας έτσι δυναμικά στον επερχόμενο εγχώριο ανταγωνισμό της.
Το αργότερο μέχρι το 2013, η Toyota σκοπεύει να παρουσιάσει της προσαρμοσμένες στα σύγχρονα δεδομένα σπορτίφ προτάσεις της, οι οποίες θα υιοθετούν φυσικά τις καταξιωμένες σε παγκόσμιο επίπεδο ονομασίες «MR2» και «Supra». Ωστόσο, απογοητεύοντας εν μέρει τους παραδοσιακούς λάτρεις του είδους, η Toyota σκοπεύει -με βάση τις έως τώρα πληροφορίες- να εξοπλίσει και τα δύο αυτά μοντέλα της με υβριδικά συστήματα κίνησης απαντώντας έτσι δυναμικά στις επερχόμενες προτάσεις των Nissan (σ.σ.: στα σκαριά ήδη βρίσκεται μια 2θυρη έκδοση του Leaf), Mitsubishi (βλ. 2θυρο EV και υβριδικό Lancer Evo) και Mazda, η οποία ετοιμάζει την αντεπίθεσή της με το νέο MX-5, το οποίο θα «φορά» έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης με χωρητικότητα μεταξύ 1,3 και 1,5 λίτρων.
Σε αντίθεση με τις έως τώρα «διαρροές» που ήθελαν το νέο MR-2 να εξοπλίζεται με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης αποτελούμενο από V6 κινητήρα, οι νεότερες πληροφορίες αναφέρουν ότι το ιαπωνικό μοντέλο θα χρησιμοποιεί τελικά ένα ακόμα πιο οικονομικό υβριδικό σύστημα με κινητήρα 1,5 λίτρων, ακολουθώντας τα πρότυπα του Honda CR-Z. Τον V6 κινητήρα, σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα, θα υιοθετεί σε αντίθεση η επερχόμενη νέα Supra, η οποία θα φέρει αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία από το πρωτότυπο μοντέλο FT-HS που είδαμε για πρώτη φορά πριν τρία χρόνια στην Έκθεση του Ντιτροίτ. Η εξέλιξη μάλιστα της νέας Supra αναμένεται να πραγματοποιηθεί παράλληλα με εκείνη του εντυπωσιακού κουπέ FT-86.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου