Πέμπτη 8 Απριλίου 2010

Audi TT Coupe (2011)

Η πιο σημαντική αλλαγή λοιπόν στο ΤΤ, αφορά στον κινητήρα TFSI των 2.0 λίτρων, η ιπποδύναμη του οποίου αυξήθηκε από τους 200 στους 211 ίππους. Με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων το ΤΤ των 2.0 λίτρων επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα σε 6,1 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα φθάνει τα 245 χλμ. / ώρα. Κι όλα αυτά ενώ η κατανάλωση έχει μειωθεί στα 6,6 λίτρα στα 100 χλμ.



Προαιρετικά, η Audi προσφέρει επίσης το 2,0 TFSI με εξατάχυτο κιβώτιο S Tronic (διπλού συμπλέκτη) και μόνιμη τετρακίνηση ( quattro).

Μηχανικές αλλαγές δεν υπάρχουν στις εκδόσεις ΤTS (272HP ) και TTRS (340HP). Στην βάση της γκάμας παραμένει ο κινητήρας τούρμπο με τους 160 ίππους.

Οι αισθητικές αλλαγές εντοπίζονται στους επανασχεδιασμένους προφυλαχτήρες εμπρός και πίσω και την ανανεωμένη μάσκα. Στο εσωτερικό, οι αλλαγές περιορίζονται στα νέα αλουμινένια τελειώματα στο τιμόνι, την κεντρική κονσόλα και τις γκρι ταινίες αλουμινίου πάνω από την πόρτα στο ντουλαπάκι του συνοδηγού .

Τέσσερις νέες αποχρώσεις έχουν προστεθεί στην παλέτα του TΤ, πρόκειται για τα χρώματα: Blue, Oolong Gray, Volcano Red και Dakota Gray, ενώ για τη σειρά S υπάρχει και η απόχρωση Daytona Gray

Το ανανεωμένο ΤΤ θα κάνει την πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Λειψίας αργότερα αυτό το μήνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου