Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

FAB Design Porsche Panamera

Οι μηχανικοί-βελτιωτές από το Mellingen έχουν επεκτείνει τις δραστηριότητές τους οι οποίες στα πρώτα χρόνια περιορίζονταν αποκλειστικά σε βελτιώσεις μοντέλων Mercedes και πλέον, με την FAB Exclusive Line ειδικεύονται σε ειδικά μοντέλα για ανθρώπους που είναι αποφασισμένοι να πληρώσουν για να απολαύσουν το ξεχωριστό.



Η FAB Exclusive Line λοιπόν, βελτιώνει ακριβά αυτοκίνητα κύρους σύμφωνα με τις επιθυμίες των πελατών. Ο αριθμός των μετασκευών που κάνει η εταιρία είναι μικρός και η δουλειά της περιορίζεται με 15 μοντέλα πολυτελείας. Σε αυτό το πλαίσιο ήταν η παρουσίαση μιας έκδοσης της Maybach σε συνεργασία με την McLaren . Η FAB Panamera είναι, επομένως, το πρώτο - αλλά σίγουρα δεν είναι το τελευταίο - μοντέλο από αυτή τη νέα σειρά ενασχόλησης της FAB Design που δεν προέρχεται από την οικογένεια της Daimler.

Η σπορ τετράθυρη λιμουζίνα Panamera είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Porsche που έχει δεχτεί τις βελτιώσεις από την FAB. Και αυτές οι βελτιώσεις έχουν να κάνουν τόσο με τον τομέα της εμφάνισης, όσο και με τον κινητήρα.



Ξεκινώντας από την εμφάνιση να σημειώσουμε τις εντυπωσιακές αλλαγές που έχουν γίνει στο φαρδύ και μακρύ αμάξωμα της Panamera. Στο εμπρός μέρος έχουν επανασχεδιασθεί το καπό, αλλά και η μάσκα που διαθέτει μεγάλους αεραγωγούς για την καλύτερη ψύξη του κινητήρα καθώς και αεροτομή. Να σημειωθεί πως τόσο το εμπρός καπό όσο και άλλα εξωτερικά εξαρτήματα είναι κατασκευασμένα από ίνες άνθρακα, σε μια προσπάθεια να κρατηθεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα.

Βλέποντας την FAB Design Porsche Panamera από το πλάι, το μάτι πέφτει αμέσως στον φουσκωμένο μέρος των πίσω θυρών, μέσα στο οποίο «κρύβονται» οι λαβές για το άνοιγμα της πόρτας. Και αυτός ο σχεδιασμός, πέρα από όμορφος, κάνει το αυτοκίνητο να μοιάζει περισσότερο κουπέ. Σε αυτήν την σχεδιαστική λεπτομέρεια, προσθέστε τα φουσκωμένα φτερά στους εμπρός και τους πίσω τροχούς που «δένονται» αρμονικά με νέα , πιο ογκώδη και επιβλητικά μαρσπιέ.



Στο πίσω μέρος κυριαρχεί η επανασχεδιασμένη και αρκετά μεγάλων διαστάσεων αεροτομή η οποία σε συνδυασμό με την αεροτομή που υπάρχει στο επάνω μέρος του πίσω παρμπρίζ φροντίζει για την καλύτερη ροή του αέρα, έτσι ώστε το αυτοκίνητο να διατηρεί την επαφή του με το δρόμο ακόμη και στις υψηλές ταχύτητες. Ακόμη στο πίσω μέρος υπάρχει ο νέος διαχύτης, ο οποίος περιλαμβάνει και την τριπλή απόληξη της εξάτμισης.

Η πλειοψηφία των βελτιωτικών στοιχείων στον τομέα της εμφάνισης είναι κατασκευασμένη από ίνες άνθρακα. Πάντως, οι μηχανικοί από Mellingen δεν έχουν αφήσει την απόδοση του κινητήρα να περάσει απαρατήρητη.

Μετά από τις βελτιώσεις και τις τροποποιήσεις στον 4,8 λίτρων turbo κινητήρα, η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου μπορεί να φθάσει μέχρι και τα 700 PS (στα 500 άλογα φθάνει η κορυφαία εργοστασιακή έκδοση της Panamera, η Turbo).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου