Σάββατο 24 Απριλίου 2010

Volkswagen Phaeton






Το Phaeton θα διατίθεται με δύο τύπους σασί, το κανονικό και το μακρύ, δύο διατάξεις για τις πίσω θέσεις (2 ή τριών θέσεων), και τέσσερα μηχανικά σύνολα (ένα πετρελαίου και τρία βενζίνης). Η βασική βενζινοκίνητη έκδοση χρησιμοποιεί τον V6 FSI κινητήρα με την απόδοση στους 280 ίππους, ενώ ανεβαίνοντας έχουμε τον V8 των 335 ίππων και τον W12 με τους 450 ίππους. Στην περίπτωση του πετρελαιοκινητήρα έχουμε τον V6 TDI που με υπερτροφοδότηση και άμεσο ψεκασμό αποδίδει περί τους 240 ίππους. Αυτός επιταχύνει το μοντέλο από στάση στα πρώτα 100 χ.α.ω. σε μόλις 8,6 δλ. ενώ η κατανάλωση του είναι τα μόλις 8,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα. Όπως αναφέραμε παραπάνω το νέο Phaeton θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις αμαξωμάτων, με το συνολικό μήκος στην πρώτη να φτάνει τα 5,06 μέτρα και στη δεύτερη τα 5,18 μέτρα. Στο εμπρός μέρος και πιο συγκεκριμένα πίσω από το σήμα της VW στη μάσκα, βρίσκονται οι αισθητήρες του συστήματος ACC (automatic distance control) που ρυθμίζει την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και λειτουργεί σε φάσμα ταχυτήτων από τα 30 έως τα 200 χ.α.ω. Εμπρός όπως και πίσω, υπάρχουν νέα φωτιστικά καθώς και επανασχεδιαμένοι προφυλακτήρες, ενώ τα σήματα της VW έχουν νέα ανάγλυφη σχεδίαση.
Εσωτερικά οι κορυφαίοι χώροι καθώς και το υψηλό επίπεδο πολυτέλειας που δεν υπάρχει σε κανένα άλλο VW παραμένουν και σε αυτή την γενιά του Phaeton. Επίσης υπάρχουν νέα συστήματα ψυχαγωγίας (RCD 810 και RNS 810) τα οποία περιλαμβάνουν οθόνη αφής μεγέθους 8 ιντσών υπεύθυνη και για το χειρισμό του κλιματισμού, ενώ υπάρχει και σκληρός δίσκος μεγέθους 30 GB. To ηχοσύστημα ολοκληρώνεται από 12κάναλο ενισχυτή ισχύoς 1.000 Watt της Dynaudio. Το μοντέλο θα διαθέτει μόνιμη τετρακίνηση, καθώς και αερανάρτηση στο βασικό εξοπλισμό, ενώ θα διατίθενται συστήματα όπως το Light Assist, καθώς και navigation που όταν χρειαστεί κατεβάζει πληροφορίες από το Google. Τέλος, υπάρχει και σύστημα που «βλέπει» τις πινακίδες του δρόμου και ενημερώνει τον οδηγό, ενώ (παγκοσμίως πρώτο) αναγνωρίζει αυτές που απαγορεύουν το προσπέρασμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου