Πέμπτη 8 Απριλίου 2010

Subaru Impreza WRX STI

Η αλήθεια είναι πως το Subaru Impreza, στην πιο γρήγορη εκδοχή του, αυτήν του WRX STI, έχει γράψει τη δική του ιστορία. Και όχι μόνο στους αγώνες αυτοκινήτου, αλλά και στις καρδιές των απανταχού φίλων της αυτοκίνησης. Δεδομένου πως αποτελεί μια ελκυστική πρόταση.



Στο Subaru Impreza WRX STI οι σχεδιαστικές αλλαγές είναι πολλές, αλλά διακριτικές. Στο πίσω μέρος υπάρχει μια τεράστια αεροτομή, ανάλογη με αυτήν που συναντάμε στα αυτοκίνητα που αγωνίζονται στο WRC. Στο εμπρός μέρος υπάρχουν νέα φωτιστικά σώματα, επανασχεδιασμένος προφυλαχτήρας και προβολείς ομίχλης, ενώ το καπό διαθέτει πλέον μεγαλύτερη κλίση.

Στο πίσω μέρος οι σχεδιαστικές αλλαγές είναι πιο περιορισμένες ενώ το σημαντικό στοιχείο είναι πως οι υποψήφιοι αγοραστές του Impreza θα μπορούν πλέον να επιλέξουν και άλλη μία έκδοση από πλευράς αμαξώματος. Την κλασική τετράθυρη σεντάν.

Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος, τετρακύλινδρος μπόξερ τούρμπο χωρητικότητας 2.5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 305 ίππους. Από εκεί και πέρα κάποιες αλλαγές –βελτιώσεις έχουν γίνει στις αναρτήσεις με νέα ελατήρια και αμορτισέρ και διαφορετικές ρυθμίσεις. Παράλληλα εμπρός έχει προστεθεί ένα επιπλέον αλουμινένιο μπράτσο, ενώ διαφοροποιήσεις έχουν γίνει και στο υποπλαίσιο, αλλά και στον τρόπο στήριξης της πίσω ανάρτησης. Στοιχεία τα οποία έχουν ενισχύσει την σπορτίβ εικόνα του αυτοκινήτου και προσφέρουν ακόμη μεγαλύτερα επίπεδα πρόσφυσης στην γρήγορη οδήγηση.

Όπως και ο προκάτοχός του, έτσι και το ανανεωμένο Impreza WRX STI θα εξοπλίζεται με μια σειρά από ηλεκτρονικά βοηθήματα τα οποία κάνουν πιο εύκολη την ζωή του οδηγού. Και τέτοια είναι : το σύστημα πολλαπλής ρύθμισης κεντρικού διαφορικού από τον οδηγό (multi-mode Driver’s Control Center Differential, το DCCD). Το σύστημα δυναμικού Ελέγχου Οχήματος (multi-mode Vehicle Dynamics Control το VDC). Το Σύστημα σχεδιασμού ελέγχου δυναμικού Ελέγχου Αμαξώματος - Dynamic Chassis Control Concept (Subaru DC3) εξελίχθηκε ειδικά για το WRX STI, ώστε να μεγιστοποιηθούν τόσο η απόδοση του αυτοκινήτου, όσο και η απόλαυση του οδηγού.

Εσωτερικά, θα συνεχίσουν να κυριαρχούν το μαύρο και το ασημί χρώμα, που τονίζουν την έντονα αεροδυναμική εικόνα του αυτοκινήτου, αναδεικνύοντας παράλληλα, μια αυστηρά σπορ διάθεση. Ο σχεδιασμός της κεντρικής κονσόλας και των πλαϊνών τονίζουν την ευρυχωρία της καμπίνας των επιβατών. Η οθόνη πολλαπλής πληροφόρησης δείχνει την εξωτερική θερμοκρασία, τη μέση ωριαία ταχύτητα και την ώρα. Η οθόνη πολλαπλής πληροφόρησης και η οθόνη του συστήματος πλοήγησης με τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος είναι τοποθετη-μένα στην μπροστινή κονσόλα, για εύκολη ορατότητα και αυξημένη εργονομία.

Τα μπροστινά σπορ καθίσματα είναι σχεδίασης bucket και είναι επενδεδυμένα με συνδυασμό Alcantara και δέρματος. Ο σχεδιασμός τους επιτρέπει την άνετη είσοδο και έξοδο από το όχημα και προσφέρει σε οδηγό και συνεπιβάτη μεταφορά με άνεση και ασφάλεια. Τα καθίσματα με την υπογραφή RECARO προσφέρουν πλήρη στήριξη στα πλευρά και διακρίνονται για την άνετη θέση στην οποία συγκρατούν το σώμα, για μια αληθινή εμπειρία σπορ οδήγησης. Καθώς είναι ρυθμιζόμενου ύψους, επιτρέπουν να βυθιστεί ακόμη περισσότερο το σώμα για σωστή θέση σπορ οδήγησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου