Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει δώσει η γερμανική φίρμα, η φόρτιση της μπαταρίας λιθίου (βρίσκεται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου) του ηλεκτροκινητήρα γίνεται με το φρενάρισμα και η ενέργεια που συσσωρεύεται μπορεί να τροφοδοτήσει είτε τον ηλεκτροκινητήρα, είτε τα ηλεκτρικά συστήματα του αυτοκινήτου.
Στην προσπάθεια να χρησιμοποιεί κατά το δυνατόν περισσότερο τον ηλεκτροκινητήρα, το σύστημα πλοήγησης της BMW είναι προετοιμασμένο γι΄ αυτό τον σκοπό.
Opel Flextreme GT-E Concept.
Το πρωτότυπο πεντάθυρο τετραθέσιο κουπέ χρησιμοποιεί το σύστημα κίνησης του Οpel Ampera. Ένα σύστημα που αποτελείται από έναν ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 163 ίππων και από ένα 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης των 1.4 λίτρων που λειτουργεί όταν χρειάζονται φόρτιση οι μπαταρίες. Η επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα έρχεται σε λιγότερα από 9 δευτερόλεπτα και η ανώτατη ταχύτητα ξεπερνά τα 200 χιλιόμετρα την ώρα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του κατασκευαστή, το Flextreme GT/E εκπέμπει λιγότερα από 40 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο και η αυτονομία του με το συνδυασμό των κινητήρων ανέρχεται στα 500 χιλιόμετρα. Για 60 περίπου χιλιόμετρα μπορεί να κινηθεί με μηδενικές εκπομπές ρύπων, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά τον ηλεκτρικό του κινητήρα. Ο χρόνος που χρειάζεται για την πλήρη φόρτιση των συσσωρευτών του Opel Flextreme GT/E είναι περίπου τρεις ώρες, σε οποιοδήποτε οικιακό δίκτυο παροχής ηλεκτρικής ενέργειας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου