Αναφορικά με την εξωτερική του σχεδίαση, το Renault Megane Coupe ίσως έχει την επιθετικότερη μορφή των τριών και είναι το πιο αμιγώς κουπέ μοντέλο, καθώς ο ώμος πάνω από τους πίσω τροχούς ανασηκώνεται μέχρι την οροφή (αυτή έχει έντονη κλίση), ενώ ταυτόχρονα η πίσω πόρτα ενώνεται διακριτικά στις άκρες της με τα τριγωνικά πλαϊνά παράθυρα. Εξίσου επιθετικό, ωστόσο, είναι και το εμπρός μέρος του Megane Coupe, κυρίως χάρη στις εισαγωγές που δείχνουν ως προέκταση (προς τα κάτω) των φωτιστικών σωμάτων. Σε γενικές γραμμές εκπέμπει γοητευτική εμφάνιση, νεανικό στιλ και άκρατο δυναμισμό. Αναφορικά με το εσωτερικό, θετική είναι η εικόνα που αποκομίζει κανείς και από το θάλαμο επιβατών του Renault Megane Coupe, τόσο από πλευράς σχεδίασης, όσο και σε ποιότητα κατασκευής. Η προσοχή που έχει δοθεί στη συναρμολόγηση και στο φινίρισμα, καθώς και τα μαλακά πλαστικά στο ταμπλό και στις πόρτες ενισχύουν τη συμπαγή αίσθηση που αποπνέει. Στο πίσω μέρος οι επιβάτες θα πρέπει να κάνουν κάποιες παραχωρήσεις ως προς τον προσφερόμενο χώρο για το κεφάλι, ενώ τέλος ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 375 λίτρα. Κάτω από το καπό του ο 1.600άρης κινητήρας αποδίδει 110 ίππους (ο μικρότερος σε ιπποδύναμη από τα τρία μοντέλα), όμως καταφέρνει και κινεί αξιοπρεπώς το μοντέλο. Συγκεκριμένα, τα πρώτα 100 χ.α.ω. έρχονται 10,5 δλ. και η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 195 χ.α.ω. Ελαφρώς «τσιμπημένη» είναι η κατανάλωσή του συγκριτικά, καθώς αυτή ανέρχεται στα 6,9 λίτρα ανά 100 χλμ.
Όσον αφορά την οδική του συμπεριφορά, ξεχωρίζει κυρίως η άνεση και η σταθερότητα που προσφέρει η ανάρτηση στον αυτοκινητόδρομο. Στον αυτοκινητόδρομο το μοντέλο είναι σταθερό, έχει καλή ποιότητα κύλισης και μικρούς αεροδυναμικούς θορύβους, όμως υπό πίεση οι κλίσεις του αμαξώματος γίνονται ελαφρώς αισθητές. Η όποια υποστροφική τάση διορθώνεται από το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας. Τέλος, καλό σε πληροφόρηση είναι το σύστημα διεύθυνσης, παρά το ελαφρύ βάρος στις χαμηλές ταχύτητες. Το μοντέλο κοστίζει 17.600 ευρώ στην έκδοση Expression η οποία περιλαμβάνει, αερόσακους οδηγού-συνοδηγού, πλευρικούς, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικούς καθρέπτες, A/C, και ηχοσύστημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου