Η εξωτερική εμφάνιση του Spark αποτελεί ένα από τα πιο δυνατά του σημεία και φέρνει νέα δεδομένα στην κατηγορία, αφού κεντρίζει έντονα το ενδιαφέρον και "προκαλεί" τον παρατηρητή στο να το περιεργαστεί στην κάθε του λεπτομέρεια. Περισσότερο εντυπωσιακό είναι το εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος με τη μεγάλη μάσκα, τα ευμεγέθη φωτιστικά σώματα, τον μυώδη προφυλακτήρα και τα τονισμένα νεύρα στο καπό, συνθέτοντας μια δυναμική όψη. Στο εσωτερικό, το πιο πρωτότυπο στοιχείο αφορά στον ασημί πίνακα οργάνων, που είναι τοποθετημένος πάνω στην κολόνα του τιμονιού και διαθέτει αναλογικό ταχύμετρο και ψηφιακές ενδείξεις για το στροφόμετρο και το δείκτη βενζίνης, θυμίζοντας αντίστοιχο μοτοσικλέτας. Στον τομέα της ποιότητας το Spark τα πηγαίνει καλά, αφού τόσο τα υλικά όσο και το φινίρισμα είναι προσεγμένα. Όσον αφορά στις πλαστικές επιφάνειες έχουν καλή υφή, ενώ τα επιμέρους τμήματα του ταμπλό παρουσιάζουν πολύ καλή συναρμολόγηση. Ανθεκτικές δείχνουν με τη σειρά τους και οι υφασμάτινες επενδύσεις στα καθίσματα. Από πλευράς χώρων, ο θάλαμος των επιβατών του Spark είναι σε θέση να φιλοξενήσει έως 4 ενήλικα άτομα με ικανοποιητικές ανέσεις.
Την πολύ καλή συνολικά εικόνα του Spark στο δρόμο ενισχύει με τη σειρά της και η ασφαλής οδική συμπεριφορά που παρουσιάζει τόσο στην πόλη, όσο και κατά την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο ή σε επαρχιακές διαδρομές, σε πιο σβέλτους ρυθμούς. Ξεκινώντας από το σύστημα διεύθυνσης με την υδραυλική υποβοήθηση είναι ελαφρύ και με καλή αμεσότητα, διευκολύνοντας την κίνηση στην πόλη. Η σταθερότητα που παρουσιάζει το αμάξωμά του σε ταχύτητες γύρω στα 130 χλμ./ώρα είναι καλή, ωστόσο σε πιο υψηλές το αλάφρωμα του τιμονιού και η μαλακή ανάρτηση υπενθυμίζουν τον αστικό προσανατολισμό του Spark. Με τον κινητήρα του 1.0 λίτρου η απόδοση φτάνει τους 68 ίππους, με την κατανάλωση να είναι τα 5,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα, τα 0-100 χ.α.ω. να έρχονται σε 15,5 δλ. και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 154 χ.α.ω. Η τιμή του ξεκινά από τα 8.980 ευρώ. Οι μετρήσεις του Spark με τον κινητήρα του ενός λίτρου είναι αυτές του κατασκευαστή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου