Η έκδοση FR αποτελεί μια αρκούντως δυναμική επιλογή για την γκάμα της Seat στην σειρά του Ibiza. Το μικρό μοντέλο έτσι κι αλλιώς μαγνητίζει τα βλέμματα με τον επιθετικό σχεδιασμό του και τις διακριτικές αλλαγές του σε σχέση με τα απλά Ibiza. Εκτός από το λογότυπο «FR» που φέρει μπροστά στην μάσκα και πίσω στην θύρα του πορτμπαγκάζ, το δυναμικό μοντέλο εξωτερικά διαφέρει στους προφυλακτήρες, στις κυψέλες του πλέγματος της μάσκας, στην διπλή απόληξη της εξάτμισης, στις 17άρες ζάντες αλουμινίου και στο χαμηλό προφίλ του. Εσωτερικά η Seat έχει φροντίσει να σεβαστεί την φιλοσοφία όλης της γκάμας του νέου Ibiza, αλλά το FR διαθέτει πιο σπορ ατμόσφαιρα, που ξεκινάει από τα ημιμπάκετ καθίσματα και συνεχίζεται με τον διαφορετικό σχεδιασμό του ταμπλό. Τόσο τα μπροστινά καθίσματα, όσο και το σπορ τιμόνι φέρουν επίσης το λογότυπο «FR». Το νέο Ibiza FR είναι εφοδιασμένο με TSI κινητήρα 1,4 λίτρου του ομίλου της VW. Το εν λόγω κινητήριο σύνολο αποδίδει 150 ίππους στις 5.800 σ.α.λ. και 220 Νm μέγιστης ροπής από τις 1.250 σ.α.λ μέχρι το φάσμα των 4.500 στροφών ανά λεπτό, σύμφωνα με την εταιρεία. Η τελική ταχύτητα του ισπανικού μικρού αγγίζει τα 212 χ.α.ω., ενώ συνδυάζεται με το νέο 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Το Ibiza FR ολοκληρώνει την διαδικασία των 0-100 χ.α.ω σε 7,7 δευτερόλεπτα, ενώ η μέση κατανάλωση καυσίμου ανέρχεται σε 6,3 λίτρα ανά 100 χλμ (μετρήσεις κατασκευαστή). Μόνο και μόνο από τους εργοστασιακούς αριθμούς καταλαβαίνει κανείς ότι η Seat έχει ρίξει το βάρος στην οδηγική απόλαυση για το τρίθυρο Ibiza FR. Το ισπανικό μικρό, βεβαίως, φέρει όλες τις σύγχρονες τεχνολογικές μονάδες, όπως στάνταρ το ESP για να διορθώνει τις οδηγικές ατέλειες. Η κοστολόγηση του νέου Ibiza FR ξεκινάει από τα 19.950 ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου