Εξαιτίας της τοποθέτησης των μπαταριών στο πίσω μέρος, το μήκος του ηλεκτρικού Fluence είναι πλέον 4.750 χιλ. από 4.620 χιλιοστά της βενζινοκίνητης έκδοσης. Αυτή δεν είναι και η μόνη διαφορά από το βενζινοκίνητο Fluence, καθώς νέας σχεδίασης είναι οι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω όπως και τα μπλε φωτιστικά σώματα πίσω (με LED). Μπλε απόχρωσης είναι και τα εμπρός φωτιστικά σώματα, οι προβολείς ομίχλης, το σήμα, ενώ τις διαφοροποιήσεις ολοκληρώνουν οι μαύροι γυαλιστεροί καθρέπτες, τα διακριτικά Z.E. εμπρός και πίσω, οι τροχοί και τα διαθέσιμα χρώματα. Και στο εσωτερικό υπάρχουν κάποιες μικρές αλλαγές οι οποίες εντοπίζονται κυρίως στον πίνακα οργάνων (με το στροφόμετρο να έχει αντικατασταθεί από όργανο κατάστασης φόρτισης της μπαταρίας) καθώς και στα διακριτικά της έκδοσης στο ταμπλό.
Δευτέρα 19 Απριλίου 2010
Renau Fluence
Εξαιτίας της τοποθέτησης των μπαταριών στο πίσω μέρος, το μήκος του ηλεκτρικού Fluence είναι πλέον 4.750 χιλ. από 4.620 χιλιοστά της βενζινοκίνητης έκδοσης. Αυτή δεν είναι και η μόνη διαφορά από το βενζινοκίνητο Fluence, καθώς νέας σχεδίασης είναι οι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω όπως και τα μπλε φωτιστικά σώματα πίσω (με LED). Μπλε απόχρωσης είναι και τα εμπρός φωτιστικά σώματα, οι προβολείς ομίχλης, το σήμα, ενώ τις διαφοροποιήσεις ολοκληρώνουν οι μαύροι γυαλιστεροί καθρέπτες, τα διακριτικά Z.E. εμπρός και πίσω, οι τροχοί και τα διαθέσιμα χρώματα. Και στο εσωτερικό υπάρχουν κάποιες μικρές αλλαγές οι οποίες εντοπίζονται κυρίως στον πίνακα οργάνων (με το στροφόμετρο να έχει αντικατασταθεί από όργανο κατάστασης φόρτισης της μπαταρίας) καθώς και στα διακριτικά της έκδοσης στο ταμπλό.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου