Μετά την παρουσίαση του ως πρωτότυπο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο του 2009 ήταν θέμα χρόνου το ηλεκτρικό Renault Fluence να βγει στη γραμμή παραγωγής. Το μοντέλο διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος παράγει 94 ίππους και 226 Nm ροπής με την κίνηση να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός κιβωτίου μίας σχέσης. Όταν το όχημα είναι πλήρως φορτισμένο η αυτονομία του διαμορφώνεται στα 160 χιλιόμετρα με την τελική να φτάνει τα 130 χλμ./ώρα. Οι μπαταρίες του συστήματος... αποτελούνται από ιόντα λιθίου και ζυγίζουν 250 κιλά, ενώ είναι τοποθετημένες πίσω από τις πίσω θέσεις. Η φόρτισή τους μπορεί να πραγματοποιηθεί με δύο τρόπους: Είτε από το οικιακό δίκτυο με τη φόρτιση να πραγματοποιείται μέσα σε 6 με 8 ώρες, είτε σε σταθμούς ανεφοδιασμού (διαθέσιμοι από το 2012) με μια γρήγορη φόρτιση των 30 λεπτών. Να σημειωθεί εδώ ότι ήδη έχει αρχίσει να κατασκευάζεται ένα σύστημα (QuickDrop battery switch system) το οποίο θα ενδυναμώνει προσωρινά την ισχύ των μπαταριών ώστε να μπορεί το όχημα να κινηθεί (για περίπου 3 λεπτά) μέχρι τον πλησιέστερο σταθμό ανεφοδιασμού.
Εξαιτίας της τοποθέτησης των μπαταριών στο πίσω μέρος, το μήκος του ηλεκτρικού Fluence είναι πλέον 4.750 χιλ. από 4.620 χιλιοστά της βενζινοκίνητης έκδοσης. Αυτή δεν είναι και η μόνη διαφορά από το βενζινοκίνητο Fluence, καθώς νέας σχεδίασης είναι οι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω όπως και τα μπλε φωτιστικά σώματα πίσω (με LED). Μπλε απόχρωσης είναι και τα εμπρός φωτιστικά σώματα, οι προβολείς ομίχλης, το σήμα, ενώ τις διαφοροποιήσεις ολοκληρώνουν οι μαύροι γυαλιστεροί καθρέπτες, τα διακριτικά Z.E. εμπρός και πίσω, οι τροχοί και τα διαθέσιμα χρώματα. Και στο εσωτερικό υπάρχουν κάποιες μικρές αλλαγές οι οποίες εντοπίζονται κυρίως στον πίνακα οργάνων (με το στροφόμετρο να έχει αντικατασταθεί από όργανο κατάστασης φόρτισης της μπαταρίας) καθώς και στα διακριτικά της έκδοσης στο ταμπλό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου