Η Opel είχε καταφέρει να δημιουργήσει ένα δυναμικό μοντέλο στην όψη με το Astra GTC. Το γερμανικό μικρομεσαίο έχει σχεδίαση κουπέ, αφού ξεχωρίζει για την έντονη κλίση του παρμπρίζ, τα τριγωνοειδή πίσω παράθυρα, τους τονισμένους «ώμους» του αμαξώματος, το στενό πίσω παρμπρίζ και τον μικρό όγκο που σχηματίζει η πόρτα του χώρου αποσκευών. Καλές είναι οι εντυπώσεις που αποκομίζει κανείς και στο εσωτερικό του Astra GTC, στο οποίο ο οδηγός θα βρει εύκολα την ιδανική θέση. Το γερμανικό μοντέλο, λόγω του χαμηλού ύψους της οροφής μειώνει τον ωφέλιμο χώρο για τα κεφάλια των επιβατών, οι οποίοι έχουν στη διάθεσή περισσότερο πλάτος και αέρα για τα πόδια τους. Ο αποθηκευτικός χώρος στο πορτμπαγκάζ είναι 340 λίτρα. Με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων η απόδοση είναι στους 115 ίππους και η ροπή στα 155 Nm. Η τελική ταχύτητα του γερμανικού μοντέλου φτάνει τα 193 χ.α.ω., ενώ για το τεστ των 0-100 χ.α.ω. «δαπανεί» 11,6 δευτερόλεπτα. Στον τομέα της κατανάλωσης το Astra GTC «απαιτεί» 6,5 λίτρα ανά 100 χλμ.
Στον δρόμο το Astra GTC έχει πιο σπορτίφ αίσθηση σε σχέση με το αντίστοιχο χάτσμπακ της Opel, αλλά σε σύγκριση με τα άλλα δύο ανταγωνιστικά του μοντέλα φαίνεται να βρίσκεται λίγο πιο χαμηλά σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς. Ωστόσο, το γερμανικό μοντέλο έχοντας στάνταρ το σύστημα ευστάθειας καταφέρνει να διορθώνει άμεσα κάποιους λάθους χειρισμούς του οδηγού. Το Astra GTC 1.6 κοστίζει 16.290 ευρώ στην βασική του έκδοση Edition 111. Το τρίθυρο μικρομεσαίο της γερμανικής εταιρείας περιλαμβάνει από το βασικό του εξοπλισμό ESP, ενώ επίσης έχει 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικούς καθρέπτες θερμαινόμενους, ράδιο-CD με ΜΡ3, air condition, υπολογιστή ταξιδιού και κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου