Το καινούριο C3 είναι μάλλον αδύνατο να περάσει απαρατήρητο ειδικότερα από τους νεότερους ηλικιακά. Δεν είναι μόνο οι πολλές καμπύλες που χαρακτηρίζουν το μεγαλύτερο σε διαστάσεις αμάξωμά του (σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο), αλλά και ο διακριτικός δυναμισμός που το διακατέχει. Πολύ θετικές κριτικές αποσπά και η συνολική εικόνα του θαλάμου των επιβατών τόσο σε σχεδίαση, όσο και σε ποιότητα κατασκευής, στην οποία η αναβάθμιση που υπάρχει γίνεται παραπάνω από αισθητή συγκριτικά με του προγενέστερου C3. Μεταξύ των πιο εντυπωσιακών στοιχείων του εσωτερικού είναι ο όμορφος πίνακας οργάνων με τους τρεις τεμνόμενους θόλους και το αναλογικό στροφόμετρο και ταχύμετρο (αντί ψηφιακού) και το κάλυμμα από πάνω, που θυμίζει σκέπαστρο.
Όσον αφορά τους χώρους στο εμπρός τμήμα του εσωτερικού, ο οδηγός και ο συνεπιβάτης θα αισθανθούν άνετα, λόγω του αυξημένου πλάτους και του αέρα που έχουν για τα γόνατά τους, γεγονός στο οποίο συμβάλλει το μικρό βάθος του κάτω τμήματος του ταμπλό. Παράλληλα το νέο μοντέλο διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα μεταξύ των μικρών αυτοκινήτων πορτ μπαγκάζ. Ο συνολικός όγκος ανέρχεται στα 300 λίτρα.
Το 1,4 VTi (Variable valve lift and Timing injection) μηχανικό σύνολο, απόδοσης 108 πραγματικών ίππων (95 σύμφωνα με τη Citroen), ταιριάζει "γάντι" στο αμάξωμα του C3, καθώς είναι σε θέση να το κινήσει σε γρήγορους ρυθμούς, διατηρώντας σε λογικά επίπεδα την κατανάλωση βενζίνης. Η προθυμία του στο πάτημα του γκαζιού είναι αρκετά θετική, ενώ ικανοποιητικό είναι το τράβηγμα και η ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές και κυρίως από τις μεσαίες και άνω, όπου ανεβάζει με ευκολία ρυθμούς. Βελτιωμένο παρουσιάζεται το νέο μικρό Citroen και σε οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, αποπνέοντας περισσότερη ασφάλεια στον οδηγό του, ο οποίος είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί πλήρως τα αποθέματα ισχύος του δυνατού κινητήρα. Οι τιμές του μοντέλου της Citroen ξεκινούν από τα 12.600 ευρώ για την έκδοση με τον κινητήρα των 1,4 λίτρων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου