Η σχεδίαση του αμαξώματος του Ka ακολουθεί τη φιλοσοφία κινητικής σχεδίασης «Kinetic Design» των αυτοκινήτων της Ford, φέρνοντάς μας τη νεανικότερη εκδοχή της. Στο εμπρόσθιο κομμάτι του αυτοκινήτου ξεχωρίζουν τα όμορφα φωτιστικά που προέρχονται από το Fiesta, αλλά και ο μεγάλος -βάσει διαστάσεων- τραπεζοειδής αεραγωγός, που τονίζει το δυναμισμό του οχήματος. Έντονα «παιχνιδιάρικη» είναι η διάθεση που επικρατεί στο εσωτερικό του νέου Ford Ka. Η μεγάλη σε διαστάσεις κεντρική κονσόλα κερδίζει τις εντυπώσεις τόσο λόγω της διάταξης και του σχήματος των διακοπτών, όσο και της όμορφης επένδυσης σε περλέ λευκό χρώμα. Οι χώροι στο εσωτερικό συνολικά βρίσκονται σε μέτρια επίπεδα για την κατηγορία. Πιο συγκεκριμένα, στο εμπρός τμήμα ο χώρος για τα κεφάλια είναι αρκετός, όπως και αυτός για τους ώμους, ωστόσο η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας περιορίζει κάπως το χώρο -για τα γόνατα κυρίως του οδηγού. Στο πίσω τμήμα, η μεταφορά δύο ενηλίκων θα απαιτήσει αρκετές παραχωρήσεις, κυρίως στο διαθέσιμο αέρα για τα γόνατα και τα κεφάλια τους. Ο χώρος αποσκευών, τέλος, έχει πολύ καλή χωρητικότητα 224 λίτρων, όμως το ψηλό κατώφλι δυσχεραίνει την πρόσβαση.
Μοναδική επιλογή βενζινοκινητήρα στην γκάμα του νέου Ka αποτελεί ο γνώριμος από μοντέλα της Fiat 4κύλινδρος και 8βάλβιδος 1.200άρης, ο οποίος στην περίπτωση του Ka αποδίδει 69 ονομαστικούς ίππους στις 5.500 στροφές. Η λειτουργία είναι αρκετά πολιτισμένη και ο θόρυβος που παράγεται γίνεται αισθητός μετά το μεσαίο φάσμα των στροφών. Στην πόλη, το μηχανικό αυτό σύνολο είναι ελαστικό και σπιρτόζικο, ενώ εκτός πόλεως χαρακτηριστικό του αποτελεί η ευκολία επίτευξης ταχυτήτων της τάξεως των 130-140 χλμ./ώρα. Στην ευθεία παραμένει σταθερό και ευθύβολο ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες, ένα χαρακτηριστικό που δε μας έχουν συνηθίσει τα αυτοκίνητα πόλης. Στις στροφές μιας επαρχιακής διαδρομής εμφανίζει μικρές κλίσεις, ενώ παράλληλα εμφανίζεται ουδέτερο ακόμη και σε συνθήκες έντονης πίεσης. H τιμή του ξεκινά από τις … ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου