Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Με 200 άλογα το νέο Peugeot 308 GTi


Μπορεί ένα γράμμα να κάνει την διαφορά; Η πιο γρήγορη έκδοση του 308, το GTi, τοποθετείται ένα σκαλί παραπάνω από την GT, με έκδηλη την προσπάθεια της γαλλικής εταιρείας να φέρει στην μνήμη μας τις παλιές καλές εποχές της.

Η αναβαθμισμένη εκδοχή του γνωστού 1,6lt THP αποδίδει 200 ίππους μεταξύ 5.500 και 6.800rpm και 28kgm ροπή μεταξύ 1.700 και 4.500rpm. Είναι ο ίδιος κινητήρας που κινεί το RCZ Coupe, ο οποίος συνδυάζει στροβιλοσυμπιεστή τεχνολογίας Twin Scroll, άμεσο ψεκασμό και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Την κίνηση μεταφέρει ένα εξατάχυτο κιβώτιο(ίδιο με του GT) και τα πρώτα 100Km/h έρχονται σε 7,7sec.

Τον sport προσανατολισμό του ενισχύει ένα σύστημα εξαγωγής αποτελούμενο από μία μεμβράνη, η οποία αλλάζει τον ήχο του αυτοκινήτου ανάλογα με την επιτάχυνση. Για να χειριστεί καλύτερα την αυξημένη δύναμη, έχουν γίνει επεμβάσεις στην ανάρτηση, όπως ενισχύσεις στις αρθρώσεις των εμπρός γονάτων, παχύτερες αντιστρεπτικές κατά 2mm και πιο σφιχτές ρυθμίσεις. Τα αμάξωμα κάθεται στις 18άρες ζάντες κατά 10mm χαμηλότερα από το GT.

Όλες αυτές οι αλλαγές συμπληρώνονται από τις αισθητικές αλλαγές στο εξωτερικό. Υπάρχει διαφορετική εμπρός μάσκα, που προέρχεται από το 308CC, με το χειλάκι αλά carbon στο κάτω μέρος της. Ο χαμηλότερος προφυλακτήρας, όπου την προσοχή κερδίζει ο μαύρος διαχύτης και η διπλή χρωμιομένη απόληξη της εξάτμισης ξεχωρίζουν πίσω. Επίσης το 308 Gti έχει τα ανάλογα λογότυπα στο πίσω μέρος και στα πλαϊνά του αυτοκινήτου, ενώ μικρές λεπτομέρειες στο εσωτερικό συμπληρώνουν το sport πακέτο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου