Άλλο ένα μέλος, μετά τα Ibiza Cupra και Polo GTi, έρχεται να προστεθεί στην κλάση των γρήγορων μοντέλων της κατηγορίας σούπερ μίνι.
Ο λόγος για το Skoda Fabia RS το οποίο, όπως και τα δύο «ξαδέρφια» του, στηρίζεται στο εξαιρετικό τεχνικό δίπτυχο που σχηματίζουν ο 1.400άρης TSI κινητήρας των 180 ίππων και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των επτά σχέσεων. Φυσικά, οι διαφορές είναι αισθητές προτού μπει κανείς στο εσωτερικό: οι ζάντες 17 ιντσών με όμορφη σχεδίαση και ποικιλία χρωματισμών και οι «αγριεμένοι» προφυλακτήρες εμπρός και πίσω είναι μερικά μόνο από τα στοιχεία που προλαβαίνουν να μεταδώσουν το διαφορετικό χαρακτήρα αυτής της Fabia.
Στο εσωτερικό, το τιμόνι με τις πολύ ευχάριστες λαβές, αλλά και ο επιλογέας του DSG, καθώς και το καλοσχηματισμένο –αν και σχετικά σκληρό- κάθισμα αναλαμβάνουν να ολοκληρώσουν το σπορτίφ «μήνυμα» που μεταφέρει η Fabia RS. Στο δρόμο είναι άμεσα αισθητή η μείωση της απόστασης από το έδαφος (κατά 15 χιλ. όπως και στο VW Polo GTI που οδηγήσαμε μόλις προ ημερών στο εξωτερικό), η σκληρότερη ρύθμιση στην ανάρτηση και φυσικά η βελτιωμένη πληροφόρηση που παρέχει το σύστημα διεύθυνσης, το οποίο έχει δεχθεί και αυτό κάποιες επεμβάσεις σύμφωνα με την εταιρεία. Σπορτίφ χαρακτήρας λοιπόν, σε όλα τα επίπεδα για την κορυφαία σήμερα έκδοση του τσέχικου σούπερ μινι. Η επιτάχυνση είναι άμεση, χάρη στο DSG και τον κινητήρα με τους δύο υπερσυμπιεστές (έναν μηχανικό και έναν στροβιλοσυμπιεστή) και η Skoda ανακοινώνει χρόνο 7,3 δλ. για την κλασσική «κούρσα» μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα. H δε μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 224 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση ανέρχεται σε 6,2 λίτρα/100 χλμ. σε μεικτό κύκλο ενώ οι αντίστοιχοι ρύποι (CO2) που ανακοινώνονται είναι 148 γρ./χλμ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου