Κυριακή 2 Μαΐου 2010

BMW 120i Coupe

Δεν το κρύβω, πως στην μίας εβδομάδας συμβίωσή μου με την 120i Coupe που μας παραχώρησε η ελληνική αντιπροσωπεία, είχα την ευκαιρία να ευχαριστηθώ ταχύτητα, γρήγορες επιταχύνσεις, ελεγχόμενη υπερτσοφή. Στοιχεία που αποτελούν σημείο αναφοράς για κάθε λάτρη της οδήγησης. Και όλα αυτά σε ένα «πακέτο» εξαιρετικής ποιότητας από κάθε άποψη.



Η εξωτερική εμφάνιση της BMW 120i Coupe, διακρίνεται για το μακρύ μπροστινό καπό, τις τραπεζοειδείς γραμμές της οροφής και το ξεχωριστό πίσω μέρος. Στοιχεία που προσδίδουν στο αυτοκίνητο σπορτίβ εμφάνιση. Οι ιδιαίτερα τονισμένοι ώμοι και το μακρύ μεταξόνιο υπογραμμίζουν τις τέλειες αναλογίες, από το μυώδες εμπρός τμήμα μέχρι το δυναμικό πίσω μέρος. Συνεχίζοντας την παράδοση της θρυλικής BMW 2002, η νέα BMW Σειρά 1 Coupe φέρνει στο δρόμο την ιδανική έκφραση της δυναμικής οδήγησης.

Κάθε φορά που ο οδηγός ανοίγει τις πόρτες χωρίς πλαίσιο βρίσκεται μπροστά σε ένα καλοσχεδιασμένο, ποιοτικά και σπορ πινελιές σαλόνι, το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει τέσσερις επιβάτες (οι δύο που θα καθίσουν στα πίσω καθίσματα θα πρέπει να κάνουν αρκετές παραχωρήσεις).

Το σπορ τιμόνι, ο κοντός επιλογέας ταχυτήτων, τα στρογγυλά όργανα και τα υψηλής ποιότητας υλικά, εντυπωσιάζουν με το επίπεδο εργονομίας που προσφέρουν. Το ταμπλό συνδέεται με το πίσω μέρος με δυναμικές, οριζόντιες φόρμες. Τίποτε στο εσωτερικό δεν αποσπά την προσοχή από τη θέα που ανοίγεται μπροστά. Εκτός φυσικά από τη αίσθηση του κορυφαίου επιπέδου κατασκευής και της υψηλής ποιότητας των υλικών.

Ο κινητήρας των 2.0 λίτρων, με τον οποίο εξοπλίζει η BMW την 120i, αποδίδει πλέον 177 ίππους. Διαθέτει άμεσο ψεκασμό καυσίμου και εντυπωσιάζει με τον έυκολο τρόπο με τον οποίο ανεβάζει στροφές. Ακόμη, από την πρώτη κιόλας επαφή με το αυτοκίνητο, ο οδηγός θα διαπιστώσει την πολύ καλή απόκριση του κινητήρα στο πάτημα του γαζιού. Με τη βοήθεια και του κοντής κλιμάκωσης 6αριού μηχανικού κιβωτίου, το αυτοκίνητο καταφέρνει να προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις.

Το μοτέρ της BMW εφοδιάζεται με τα συστήματα Start/Stop, και Brake Energy Regeneration. Το πρώτο είναι αυτό που απενεργοποιεί και ενεργοποιεί αυτόματα τον κινητήρα. Η απενεργοποίηση γίνεται με την ακινητοποίηση και η ενεργοποίηση με το πάτημα του ντεμπραγιάζ.

Το σύστημα Brake Energy Regeneration, αποθηκεύεται ηλεκτρική ενέργεια όταν το αυτοκίνητο κινείται με σταθερές στροφές και κατά το φρενάρισμα. Η ενέργεια που παράγεται με αυτό τον τρόπο χρησιμοποιείται στο ηλεκτρικό δίκτυο του αυτοκινήτου.

Με τα δύο αυτά συστήματα η BMW έχει καταφέρει να μειώσει σημαντικά την μέση κατανάλωση της 120i Coupe. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει η βαυαρική φίρμα, η μέση κατανάλωση είναι μόλις 4,6 λίτρα στα 100 χλμ. σε μικτό κύκλο.

Το κιβώτιο των 6 σχέσεων είναι εύχρηστο , ενθουσιάζει με τις κοντές διαδρομές και την τέλεια κλιμάκωση των σχέσεων. Όποιος εκμεταλλεύεται όλο το φάσμα στροφών, μπορεί να διατηρεί στην κορυφή τη ροπή με κάθε ανέβασμα ταχύτητας. Το προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων προχωρά ένα βήμα παραπέρα: Συνδυάζει τη δυναμική επιτάχυνση με τη χαμηλή κατανάλωση στις υψηλές ταχύτητες και επιτρέπει τις χειροκίνητες αλλαγές ταχύτητας χάρη στο Steptronic.

Στο δρόμο, το αυτοκίνητο είναι ευχάριστο. Δίνει δε την ευκαιρία στον οδηγό του να κινηθεί σβέλτα, σε κάθε συνθήκη και φυσικά με ασφάλεια. Σε οριακές καταστάσεις παρεμβαίνει αυτόματα το DSG για να κρατήσει το αυτοκίνητο με ασφάλεια στο δρόμο, το τιμόνι είναι άμεσο και σαφές ενώ τα φρένα λειτουργούν άψογα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου