Τετάρτη 19 Μαΐου 2010
Opel Insignia 1.6
Το Insignia, το οποίο αποτελεί το διάδοχο του Vectra, όχι μόνο άλλαξε ονομασία αλλά και φιλοσοφία γενικότερα. Το συντηρητικό προφίλ των προγενέστερων μεσαίων Opel έδωσε τη θέση του σε μια σαφώς πιο δυναμική σχεδίαση, η οποία παραπέμπει σε κουπέ αυτοκίνητα, χάρη στη χυτή μορφή του αμαξώματος. Παράλληλα, το καινούργιο μεσαίο γερμανικό μοντέλο έχει τον απαραίτητο επιβλητικό χαρακτήρα, που θα αναζητήσει ο απαιτητικός αγοραστής ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Ο θάλαμος των επιβατών του Insignia κερδίζει τις πρώτες εντυπώσεις με το μοντέρνο του σχεδιασμό και την προσεγμένη ποιότητα των υλικών, ειδικά των μαλακών πλαστικών στο πάνω μέρος του ταμπλό και στις πόρτες. Το Insignia είναι σε θέση να καλύψει μακρινές αποστάσεις γρήγορα, με άνεση και ασφάλεια. Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση FlexRide (προαιρετικά), με τα τρία επίπεδα (normal, sport και tour), χαρακτηρίζεται για την άνεση που προσφέρει, ενώ ακόμα και με την επιλογή Sport δεν θα κουράσει. Επιπλέον, σε αυτή τη ρύθμιση το τιμόνι βαραίνει και η ανάρτηση σφίγγει προσφέροντας καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος στις στροφές. Σε πιο σβέλτους ρυθμούς, οι εμπρός κινητήριοι τροχοί έχουν την τάση να ολισθήσουν, προκαλώντας υποστροφή μόνο κατόπιν απενεργοποίησης του ESP. Η καμπίνα του νέου μεσαίου Opel είναι ευρύχωρη για τις μετακινήσεις 4 επιβατών, ωστόσο ένας ακόμα δε θα νιώσει το ίδιο άνετα λόγω του ψηλού κεντρικού τούνελ. Εκεί όπου όμως θα γίνουν παραχωρήσεις είναι στο πίσω τμήμα του εσωτερικού, στο διαθέσιμο ύψος, λόγω της έντονης κλίσης της οροφής. Για τις αποσκευές το αντίστοιχο τμήμα είναι μεγάλο σε χωρητικότητα (520 λτ.) και άνοιγμα, αλλά οι δύο δοκοί που εισχωρούν στο δάπεδο διαταράσσουν το σχήμα του. Ο κινητήρας 1,6 λίτρων αποδίδει 115 ίππους ενω οι επιδόσεις κρίνονται ικανοποιητικές καθώς τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 12,9 δευτ. Η μέση κατανάλωση ανέρχεται σε 7,5 λίτρα ανα 100 χλμ. Η τιμή του αυτοκινήτου ξεκινά από τα 20.050 ευρώ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου