Τρίτη 4 Μαΐου 2010

Ultima GTR

Το νέο super car κρύβει κάτω από το καπό του έναν 7λιτρο κινητήρα που αποδίδει 720 ίππους. Όσον αφορά τις επιδόσεις κρατηθείτε: καταφέρνει να πιάνει από στάση τα 96 χλμ./ώρα σε 2.6’’ ενώ η τελική του ξεπερνά τα 370 χλμ./ώρα!



Οι μετρήσεις πραγματοποιήθηκαν στην πίστα του Top Gear όπου το Ultima GT-R έκανε τον πιο γρήγορο γύρο: 1 λεπτό και 9,9’’! Η Ferrari FXX είχε κάνει τον ίδιο γύρο σε 1 λεπτό και 10,7’’ ενώ το Caparo T1 σε 1 λεπτό και 10,6’’. Μπορεί βεβαίως οι μετρήσεις αυτές να μην έχουν καταχωρηθεί από το Top Gear, όμως, το γεγονός οφείλεται στο ότι δεν έγιναν από τους υπευθύνους της τηλεοπτικής εκπομπής.

Σύμφωνα με τον υπεύθυνο εξέλιξης του Ultima GT-R Richard Marlow το βρετανικό μοντέλο κατάφερε να κατατροπώσει την Ferrari FXX παρόλο που την είχε οδηγήσει ο Μίκαελ Σουμάχερ. «Είμαστε πολύ χαρούμενοι με το αποτέλεσμα . Ήμασταν σίγουροι ότι θα κάναμε το ρεκόρ χρόνου στην συγκεκριμένη πίστα».

To Ultima GT-R είναι φτιαγμένο από ελαφρά υλικά. Συγκεκριμένα, οι υπεύθυνοι εξέλιξης του έχουν χρησιμοποιήσει στο σασί του αλλά και αρκετά μηχανικά του μέρη το αλουμίνιο ενώ σε μερικά σημεία του έχουν γίνει εκτεταμένη χρήση από ανθρακονήματα.

To εμπρός και το πίσω καπό είναι από ανθεκτικό πλαστικό. Για την καλύτερη κατανομή του βάρους του ο κινητήρας είναι τοποθετημένος – όπως ισχύει και στα περισσότερα super car – στο πίσω τμήμα. Άλλο ένα χαρακτηριστικό του είναι ότι οι πόρτες του ανοίγουν προς τα επάνω, όπως και με την Mercedes SRL

Κλείνοντας να δώσουμε μερικά ακόμη εντυπωσιακά στοιχεία για το Ultima GTR, το οποίοι προσφέρεται τόσο σε κλειστή όσο και ανοικτή έκδοση.

• Επιταχύνει από θέση στάσης στα 160 χλμ. / ώρα σε 5,3 δευτερόλεπτα.

• Χρειάζεται μόλις 9,4 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από τα 0 στα 160 χλμ. / ώρα και στη συνέχεια να ακινητοποιηθεί πλήρως. Όταν οι αντίστοιχες τιμές είναι 9,9 δευτερόλεπτα για την Bugatti Veyron, 10,9 δευτερόλεπτα για την Ferrari Enzo και 11,5 δευτερόλεπτα για την McLaren F1.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου