Κοιτώντας από μπροστά το αυτοκίνητο είναι μάλλον απίθανο να μην αναγνωρίζει κανείς για το ποιας μάρκας μοντέλο πρόκειται και προσελκύει το ενδιαφέρον με το «επιθετικό» του βλέμμα. Εσωτερικά, στο ταμπλό έχει γίνει χρήση αφρώδους υλικού με ευχάριστη υφή και διαφορετικό χρώμα σε σχέση με τα υπόλοιπα σκληρά πλαστικά, τα οποία είναι πιο συμπαγή σε σχέση με του προγενέστερου Ibiza. Η απλότητα στη σχεδίαση του εσωτερικού δημιουργεί άμεσα μια φιλική και οικεία εικόνα σε αυτόν που θα εισέλθει στον θάλαμο των επιβατών του νέου Ibiza. Πρόσθετα δεν λείπουν ορισμένα σπορτίφ χαρακτηριστικά, τα οποία ενισχύουν το νεανικό προφίλ του αυτοκινήτου, όπως είναι το τιμόνι με τις τρεις ακτίνες, ο πίνακας οργάνων με τα δύο κυκλικά τμήματα που προεξέχουν και οι επιμέρους ασημί επενδύσεις. Η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων δεν ωφέλησε αναλόγως και τους διαθέσιμους χώρους του εσωτερικού, γεγονός και που επιβεβαιώνεται και από τις μετρήσεις του Auto Τρίτη, όπου παρατηρείται ότι το προγενέστερο Ibiza ήταν πιο ευρύχωρο. Αυτό σημαίνει ότι το νέο μοντέλο δεν ικανοποιεί πλήρως και εκεί που μειονεκτεί κυρίως είναι στο εσωτερικό πλάτος και ύψος στο πίσω μέρος της καμπίνας. Αντιθέτως «κερδισμένος» είναι ο χώρος αποσκευών, ο οποίος μεγάλωσε κατά 25 λτ. (292 λτ.), ενώ παράλληλα το τετραγωνισμένο του σχήμα και το αυξημένο βάθος τον κάνουν πιο εκμεταλλεύσιμο.
Κατά την κίνηση στους ανοιχτούς δρόμους το αυτοκίνητο παραμένει σταθερό και δεν προκαλεί τάσεις ανασφάλειας σε υψηλές ταχύτητες, ενώ το μόνο που παρατηρείται είναι οι αεροδυναμικοί θόρυβοι που προέρχονται από τις εμπρός κολόνες του αμαξώματος. Σταθερό παρουσιάζεται και σε μια διαδρομή με στροφές, χωρίς ωστόσο να μπορεί να χαρακτηριστεί οδηγικά σπορτίφ. Σβέλτο σε λογικό βαθμό και ευκολοδήγητο αποδεικνύεται και στη κίνηση μέσα στη πόλη. Τέλος τα φρένα έχουν καλή αποτελεσματικότητα σε μια απότομη επιβράδυνση, αν και το αντίστοιχο πεντάλ δεν έχει την καλύτερη δυνατή αίσθηση. H τιμή του μοντέλου ξεκινά από τα 12.500 ευρώ για την έκδοση Reference των 1,2 λίτρων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου