Κυριακή 16 Μαΐου 2010

Lamborghini Minotauro Design Concept

Σε συνεργασία με τον υπεύθυνο του τμήματος σχεδιασμού της Lamborghini Filippo Perini, χρησιμοποίησε μια "ήπια γλώσσα του ντιζάιν" στον σχεδιασμό του πρωτότυπου Minotauro. Ο Avarvarii κινήθηκε πάνω σε τρεις βασικούς άξονες, για τον σχεδιασμό του πρωτότυπου Minotauro:



1ον: Να δημιουργήσει ένα ηλεκτρικό supercar, ικανοποιώντας έτσι τις σύγχρονες επιταγές για αυτοκίνητα με μηδενικούς ρύπους.

2ον: Οι γραμμές του αυτοκινήτου να είναι "μαλακές" και λιτές, σε αντίθεση με τις σκληρές και απόλυτες γραμμές της Reventon.

3ον: Το δημιούργημά του να μπορεί να βγει στην παραγωγή μέχρι το 2020.

Βλέποντας το αυτοκίνητο που σχεδίασε ο Avarvarii διαπιστώνεις πως πρόκειται για μια πραγματικά εξαιρετική δουλειά. Δεν είναι άλλωστε τυχαία η δήλωση του Perini ο οποίος τόνισε ότι "ίσως το μοντέλο αυτό δείχνει το σχεδιαστικό μέλλον της Lamborghini".

Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί τέσσερις ηλεκτροκινητήρες. Δύο σε κάθε άξονα. Στους εμπρός τροχούς φθάνει το 30% της συνολικής ιπποδύναμης των ηλεκτροκινητήρων ενώ το υπόλοιπο 70% διοχετεύεται στους πίσω.

Συγκεκριμένα κάθε ένας από τους ηλεκροκινητήρες που είναι τοποθετημένοι εμπρός αποδίδει 75 ίππους. Ενώ ο κάθε ένας από τους πίσω, 175 άλογα. Και οι τέσσερις αντλούν δύναμη από μπαταρίες τύπου «Cerio Li-Tec Flatcell» ενώ δεν απουσιάζει το σύστημα ανάκτησης ενέργειας, που είναι ίδιας λογικής με το KERS που πέρσι είδαμε στα μονοθέσια της φόρμουλας 1. Το σύστημα των μπαταριών ψύχεται μέσω των τριγωνικών εισαγωγών αέρα που βρίσκονται στο πίσω μέρος.

Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου που συνόδευσε την παρουσίαση του αυτοκινήτου, “η απουσία ενός μεγάλου κινητήρα V12 στο πίσω μέρος δημιουργεί αρκετό χώρο για ένα τρίτο των επιβατών η θέση του οποίου είναι τοποθετημένη στο κέντρο". Όπως λοιπόν γίνεται αντιληπτό, το supercar του μέλλοντος είναι φτιαγμένο για να μεταφέρει συνολικά 3 επιβάτες. Ενώ η πόρτα του οδηγού είναι κανονικών διαστάσεων, αυτή του συνοδηγού είναι μεγαλύτερη έτσι ώστε να επιτρέπει την είσοδο και έξοδο του επιβάτη της πίσω θέσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου