H τρίτη γενιά της μεσαίας Laguna χαρακτηρίζεται από την πιο σύγχρονη και πιο πλήρη σε όλα τα επίπεδα εικόνα της σε σχέση με το παρελθόν. Στο εσωτερικό της Laguna η εικόνα δε διαφέρει σε σχέση με εκείνη της δίλιτρης έκδοσης, παραμένοντας καλή ποιοτικά και σύγχρονη αισθητικά. Η θέση οδήγησης και εδώ δεν ικανοποιεί με τη στήριξη που προσφέρει, κάτι που δεν ισχύει για την άνεση. Οι χώροι είναι καλοί για τα δεδομένα της κατηγορίας και δύνανται να φιλοξενήσουν έως και 5 επιβάτες, με μικρούς περιορισμούς όσον αφορά στο χώρο για τα κεφάλια τους, ενώ ο χώρος για τις αποσκευές τους έχει όγκο 450 λίτρων. Στο δρόμο η Laguna προβάλλει άμεσα τον οικογενειακό της προσανατολισμό, αποτελώντας ένα από τα πιο άνετα αυτοκίνητα της κατηγορίας, μέσω της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης. Σε γρήγορη κίνηση σε δρόμο με στροφές οι κλίσεις περιορίζουν την αίσθηση, ωστόσο το αυτοκίνητο δεν εμπνέει ανησυχία παραμένοντας ουδέτερο, με τον οδηγό να λαμβάνει καλή αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης. To ΕSP -που προσφέρεται προαιρετικά στη βασική έκδοση των 1,6 λίτρων- δεν απενεργοποιείται, φροντίζοντας για την αντιμετώπιση των όποιων ανεπιθύμητων τάσεων. Ο κινητήρας των 1,6 λίτρων, αν και δεν εντυπωσιάζει με την ισχύ του (105 δυναμομετρημένοι ίπποι), προσδίδει καλές επιδόσεις στο αμάξωμα των 1,4 τόνων, κάτι που οφείλεται κατά κύριο λόγο στη συνεργασία του με το πυκνής κλιμάκωσης 6τάχυτο κιβώτιο. Η μέγιστη ροπή σε σχετικά υψηλές στροφές περιορίζει την ελαστικότητα χαμηλά, ωστόσο στις μεσαίες και υψηλές στροφές και με την αρωγή του κιβωτίου η Laguna κινείται αξιοπρεπώς και ξεκούραστα. Η τιμή του αυτοκινήτου ξεκινά από τα 23.900 ευρώ για την έκδοση Dynamic.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου