Άλλα εξωτερικά καλούδια είναι οι μαύρες ζάντες ελαφρού κράματος διαστάσεων 21 ιντσών, οι μαύρες απολήξεις της εξάτμισης κατασκευασμένες από ανοξείδωτο ατσάλι σύστημα, και ότι η μοναδική χρωματική επιλογή.
Στο εσωτερικό η ΜΤΜ έχει κάνει εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων ενώ παράλληλα υπάρχουν καθίσματα μπάκετ της Recaros με ζώνες έξι σημείων, όπως ακριβώς συμβαίνει στα αγωνιστικά αυτοκίνητα.
Ο κινητήρας της εργοστασιακής έκδοσης του Audi RS6 είναι ένας biturbo V10, 5.0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 580 ίππους και 66kg.m ροπής χαρίζοντας ζηλευτές επιδόσεις : 0-100 χλμ. / ώρα σε 4.5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ. /ώρα.
Η ΜΤΜ έχει … εκτοξεύσει την απόδοση του κινητήρα στα 730 άλογα με νέα χαρτογράφηση, βελτιωμένα φίλτρα αέρα και νέα εξάτμιση. Με αυτή την ιπποδύναμη το αυτοκίνητο επιταχύνει από τα 0 στα 96 χλμ. / ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα ενώ παρέχεται στον οδηγό η δυνατότητα να επιλέξει το όριο ταχύτητας στο οποίο μπορεί να ενεργοποιηθεί ο περιοριστής. Οι επιλογές που δίνει η ΜΤΜ είναι στα 279 χλμ. / ώρα, στα 310 χλμ. / ώρα ή στα 340 χλμ. / ώρα.
Με την εξέλιξη της ΜΤΜ, το –ούτως ή άλλως δυνατό- Audi RS6 κατέχει πλέον τον τίτλο του ταχύτερου στέισον βάγκον του πλανήτη.
Για όσους αναρωτιούνται πόσο κοστίζει η μετατροπή της ΜΤΜ, η απάντηση είναι πως ο ενδιαφερόμενος .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου