Η ήδη –πολύ -γρήγορο RS6 διαθέτει πλέον νέα αεροδυναμική εμφάνιση (εμπρός μέρος και οπίσθιο διαχύτη από ανθρακονήματα) και νέα ανεξάρτητα ρυθμιζόμενα ελατήρια.
Άλλα εξωτερικά καλούδια είναι οι μαύρες ζάντες ελαφρού κράματος διαστάσεων 21 ιντσών, οι μαύρες απολήξεις της εξάτμισης κατασκευασμένες από ανοξείδωτο ατσάλι σύστημα, και ότι η μοναδική χρωματική επιλογή.
Στο εσωτερικό η ΜΤΜ έχει κάνει εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων ενώ παράλληλα υπάρχουν καθίσματα μπάκετ της Recaros με ζώνες έξι σημείων, όπως ακριβώς συμβαίνει στα αγωνιστικά αυτοκίνητα.
Ο κινητήρας της εργοστασιακής έκδοσης του Audi RS6 είναι ένας biturbo V10, 5.0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 580 ίππους και 66kg.m ροπής χαρίζοντας ζηλευτές επιδόσεις : 0-100 χλμ. / ώρα σε 4.5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ. /ώρα.
Η ΜΤΜ έχει … εκτοξεύσει την απόδοση του κινητήρα στα 730 άλογα με νέα χαρτογράφηση, βελτιωμένα φίλτρα αέρα και νέα εξάτμιση. Με αυτή την ιπποδύναμη το αυτοκίνητο επιταχύνει από τα 0 στα 96 χλμ. / ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα ενώ παρέχεται στον οδηγό η δυνατότητα να επιλέξει το όριο ταχύτητας στο οποίο μπορεί να ενεργοποιηθεί ο περιοριστής. Οι επιλογές που δίνει η ΜΤΜ είναι στα 279 χλμ. / ώρα, στα 310 χλμ. / ώρα ή στα 340 χλμ. / ώρα.
Με την εξέλιξη της ΜΤΜ, το –ούτως ή άλλως δυνατό- Audi RS6 κατέχει πλέον τον τίτλο του ταχύτερου στέισον βάγκον του πλανήτη.
Για όσους αναρωτιούνται πόσο κοστίζει η μετατροπή της ΜΤΜ, η απάντηση είναι πως ο ενδιαφερόμενος .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου