Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

Toyota FT-86





Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου παραγωγής του ιαπωνικού κουπέ μετατίθεται για το 2013, δηλαδή δύο χρόνια αργότερα από το προγραμματισμένο.
Η αναβολή αυτή, σύμφωνα με δημοσιεύματα του ιαπωνικού κυρίως τύπου, οφείλεται σε τρεις διαφορετικούς λόγους. Ο πρώτος εξ αυτών έχει να κάνει άμεσα με την παγκόσμια ύφεση, στοιχείο που καθιστά το λανσάρισμα ενός σπορτίφ μοντέλου (σ.σ.: κακά τα ψέματα, δεν πρόκειται για μια εμπορική έκδοση που θα γεμίσει τα ταμεία της ιαπωνικής φίρμας) ένα δύσκολο οικονομοτεχνικό στοίχημα για τους ιθύνοντες της Toyota. Το δεύτερο και ενδεχομένως το πιο σημαντικό αίτιο για τη 2ετή όπως όλα δείχνουν αυτή «μετάθεση» έχει να κάνει με τη μεταστροφή των ανθρώπων που χειρίζονται τις τύχες του μοντέλου όσον αφορά τον κινητήρα που θα τον κινεί. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία φαίνεται να προσανατολίζεται ήδη προς την κατεύθυνση υιοθέτησης ενός υβριδικού συστήματος κίνησης, αντί του μηχανικού συνόλου που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Subaru. Προφανώς, η κίνηση της Honda να λανσάρει τη δική της «οικολογική» πρόταση στην κατηγορία των κουπέ αυτοκινήτων (βλ. νέο CRZ), επηρεάζει αρκετά και εκείνες των Ιαπώνων της Toyota…
Από εκεί και πέρα, τα ίδια δημοσιεύματα αναφέρουν πως η Toyota επιθυμεί συγχρόνως να διαφοροποιήσει και την σχεδιαστική προσέγγιση-χαρακτήρα του FT-86 προτού αυτό περάσει από το στάδιο του concept αυτοκινήτου στη γραμμή παραγωγής. Μικρό το κακό, θα παρατηρήσουμε από τη μεριά μας, αρκεί οι Ιάπωνες να μην… αλλαξοπιστήσουν και ως προς τη δεδηλωμένη -έως τώρα- πρόθεσή τους το νέο, 2+2 θέσεων κουπέ τους να είναι πισωκίνητο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου