To βασικό χαρακτηριστικό στην εμφάνιση του νέου Polo Cabrio δεν είναι άλλο από την υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή που θα φέρει. Η επιλογή αυτή της VW παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς έρχεται σε αντίθεση με τον ουσιαστικό ανταγωνισμό του, δηλαδή το Peugeot 207 CC και το Renault Wind, τα οποία φέρουν μεταλλική. Για τις ανάγκες πάντως του Polo Cabrio, η Volkswagen φέρεται να βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την αυστριακή φίρμα Magna Steyr, η οποία πιθανόν θα αναλάβει την κατασκευή της οροφής αλλά και του μηχανισμού αναδίπλωσής της. Σε κάθε περίπτωση πάντως, το αισθητικό αποτέλεσμα που βλέπουμε στην αποκλειστική κατασκοπευτική φωτογραφία είναι αρκούντως ελκυστικό. Η νέα σχεδιαστική ταυτότητα που υιοθέτησε η γερμανική φίρμα είναι διάχυτη και στο VW Polo Cabrio, το οποίο διακρίνεται για τις απλές και ξεκάθαρες αισθητικές του γραμμές.
Η γκάμα των μηχανικών συνόλων της κάμπριο έκδοσης του νέου Polo επιφυλάσσει κάποιες μικρές εκπλήξεις σε σχέση με ό,τι γνωρίζουμε από το νέο Polo χάτσμπακ. Θεωρείται βέβαιο, ότι κάτω από το καπό του νέου ανοιχτού μοντέλου θα δούμε συγκεκριμένες επιλογές TSI κινητήρων, αφού εκτός από τον 1,2 ΤSI των 105 ίππων που γνωρίζουμε στο χάτσμπακ, το ανοιχτό μοντέλο θα εξοπλιστεί και με τον 1,4 TSI -τουλάχιστον στις κορυφαίες του εκδόσεις. Όπως γίνεται αντιληπτό, η ύπαρξη της ενισχυμένης δομικά οροφής αλλά και του μηχανισμού της θα αυξήσουν σημαντικά το συνολικό βάρος στο αμάξωμα του μικρού VW. Συνεπώς, οι ατμοσφαιρικοί βενζινοκινητήρες 1,2 λτ. και 1,4 λτ. των 70 και 85 ίππων αντίστοιχα κρίνονται κάπως αδύναμοι, για να κινήσουν έστω ικανοποιητικά το Polo Cabrio. Η ανοικτή έκδοση του μικρού της Volkswagen αναμένεται μέσα στο 2010.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου