Κυριακή 2 Μαΐου 2010

Audi R8 GT (2011)

Κατ’ αρχήν λοιπόν, οι άνθρωποι της Audi φρόντισαν για την μείωση του βάρους του supercar. Και πως θα μπορούσαν να το πετύχουν; Μα με την χρήση ελαφριών υλικών. Και αυτό έκαναν. Το σασί έγινε ελαφρύτερο, το κρύσταλλο στο παρμπρίζ λεπτότερο (κάτι που συνεπάγεται και μικρότερο βάρος), κάποια κομμάτια του αμαξώματος που ήταν κατασκευασμένα από αλουμίνιο αντικαταστήθηκαν από carbon υλικό ενώ τέλος από πολυκαρβονικό υλικό είναι κατασκευασμένο και το πίσω παράθυρο.



Με όλες αυτές τις αλλαγές οι άνθρωποι της Audi κατάφεραν να “κατεβάσουν” το βάρος του Α8 στα 1.525 κιλά. Κάτι που σημαίνει πως είναι κατά 100 κιλά ελαφρύτερο σε σχέση με τα υπόλοιπα Α8.

Η σημαντική μείωση του βάρους ήταν μια … τονωτική ένεση για την βελτίωση των επιδόσεων του R8, όμως απαιτούνταν και μερικές ακόμη κινήσεις από την πλευρά των μηχανικών της Audi. Και αυτή δεν ήταν άλλη από την αύξηση της ιπποδύναμης, Έτσι, η ιπποδύναμη του V10 μοτέρ της γερμανικής φίρμας των 5.2 λίτρων έχει αυξηθεί κατά 35 ίππους ενώ αύξηση έχει υπάρξει και στην ροπή. Η ιπποδύναμη είναι πλέον στα 560 άλογα και η μέγιστη ροπή στα 54 κιλά.

Με αυτά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κινητήρα, το Audi R8 GT επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ. /ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα. Τα 200 χλμ / ώρα έρχονται μετά από 10,6 δεύτερα ενώ η τελική ταχύτητα που αναπτύσσει το γερμανικό supercar φτάνει τα 320 χλμ. / ώρα.

Το R8 GT εξοπλίζεται με ένα σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων (RTronic). Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς Οι ζάντες είναι 19 ιντσών και τα ελαστικά διαστάσεων 235/35 μπροστά και 295/30 πίσω. Τα φρένα περιλαμβάνουν 6πίστονες δαγκάνες με δίσκους carbon διαμέτρου 380mm μπροστά και 356mm πίσω.
Αν τώρα αναρωτιέστε για το πώς θα ξεχωρίσετε το R8 GT από τα υπόλοιπα, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι διαθέτει νέους προφυλαχτήρα εμπρός και πίσω, μεγαλύτερες απολήξεις της εξάτμισης και φωτιστικά σώματα τύπου LED. Στο εσωτερικό κυρίαρχο χαρακτηριστικό είναι το δέρμα αλκαντάρα και το carbon.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου