Σάββατο 15 Μαΐου 2010

Renault Clio 1.2 5d

Η τρίτη γενιά του μικρού Renault, η οποία παρουσιάστηκε το 2005, δέχτηκε μια εκτεταμένη αισθητική ανανέωση κυρίως εξωτερικά, ενώ στην γκάμα της προστέθηκαν και νέες εκδόσεις. Εξωτερικά οι διαφορές σε σχέση με το προ facelift μοντέλο γίνονται άμεσα ορατές και του χαρίζουν την απαραίτητη "φρεσκάδα" αλλά και περισσότερο δυναμισμό. Στο θάλαμο των επιβατών του αναβαθμισμένου Clio οι αλλαγές που έγιναν αφορούν στο διάκοσμο, στις νέες υφασμάτινες επενδύσεις και στη μονάδα του ηχοσυστήματος. Περαιτέρω διαφορές στη σχεδίαση του εσωτερικού δεν υπάρχουν, το οποίο χαρακτηρίζεται για τη λιτή, αλλά σύγχρονη και κομψή του εικόνα. Ποιοτικά παρέμεινε ως είχε, με τις πιο πλούσιες εκδόσεις (όπως την Dynamic της δοκιμής) να εφοδιάζονται με πολύ ευχάριστο στην υφή αφρώδες υλικό σε ολόκληρη την επιφάνεια του ταμπλό, υλικό που συναντάται σε ανώτερης κατηγορίας αυτοκίνητα. Η καμπίνα του Clio διακρίνεται κυρίως για το αυξημένο πλάτος της τόσο εμπρός όσο και πίσω, ενώ ο αέρας για τα πόδια και τα κεφάλια ικανοποιεί συγκριτικά με άλλων μικρών αυτοκινήτων. Επίσης, το πορτ μπαγκάζ, με χωρητικότητα 288 λτ., φτάνει έως τα 1.038 λτ. με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος. Παράλληλα, το επίπεδο δάπεδο και τα πλευρικά του τοιχώματα το καθιστούν εκμεταλλεύσιμο.
Αλλαγές στη ρύθμιση της ανάρτησης και σε επιμέρους μηχανικά τμήματα δε φέρει το ανανεωμένο Clio, το οποίο κερδίζει την εμπιστοσύνη του οδηγού με τη σταθερότητά του, ενώ παράλληλα είναι ξεκούραστο και εύκολο στους χειρισμούς. H ανάρτησή αν και δεν είναι ιδιαίτερα μαλακή, διαπερνά τις διάφορες ανωμαλίες, χωρίς να ενοχλεί τους επιβάτες. Επίσης, στον ανοιχτό δρόμο το ανανεωμένο μικρό Renault επιδεικνύει υψηλή σταθερότητα και δε δημιουργεί τάσεις ανασφάλειας σε ταχύτητες τελικής. Εξίσου πολύ καλό "κράτημα" εμφανίζει και σε μια διαδρομή με στροφές, όπου τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αυξημένα και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου πολύ δύσκολα θα αποσταθεροποιηθεί -ακόμα και ηθελημένα. Τέλος, το σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρική μεταβλητή υποβοήθηση παρέχει καλό βάρος και ακρίβεια, όχι όμως και πληροφόρηση. Οι τιμές του αυτοκινήτου ξεκινούν από τα 12.000 ευρώ για την πεντάθυρη έκδοση Authentic των 1,2 λίτρων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου